Barça here I come!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Tim Nispen - WaarBenJij.nu Barça here I come!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Tim Nispen - WaarBenJij.nu

Barça here I come!!!

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

19 Maart 2007 | Nederland, Groningen

Toppers!

Zoals de meeste van jullie wel weten, vertrek ik vrijdag avond a.s. (21.25 uur, Vueling airlines: VY 5484 ) voor een half jaar naar Barcelona voor stage. Ik ga bij het sport toerisme bureau Close 2 Sports (www.close2sports.com) aan de bak in het hartje van Barça.

Ik heb dus ook maar zo'n irritant "waar ben jij" geval aangemaakt, zodat jullie een beetje op de hoogte blijven. Heb je daar geen zin in, let me know! Mailen kan natuurlijk ook altijd, sms-en naar mijn Nederlandse gsm ook. Daarnaast neem ik a.s.a.p. een Spaanse mobiel, ik zet het nummer wel in een berichtje binnenkort.

Voor een aantal: tot woensdag in de Buckshot, voor andere: tot op het vliegveld en voor weer andere tot waar en wanneer dan ook!!! ;-)

Adios!

Tim(p)

  • 19 Maart 2007 - 15:45

    Rudolf Wessels:

    Ha die Tim, ik wacht met spanning op wat er komen gaat, op die irritante waarbenjij.nl van je!

    Groet,

    Rudolf Wessels

  • 19 Maart 2007 - 16:20

    Bart:

    Wie ben jij ? Laat me rust freak hahaha.
    Stef is in the Air en laat me ff zo snel mogelijk weten wanneer ik moet boeken voor barca !! Zat zelf te denken aan eind mei begin Juni xx DE corpslul

  • 19 Maart 2007 - 16:22

    Susanne:

    Hey Tim,

    Dat klinkt leuk! Veel succes daar he en zal af en toe even bijlezen op deze site hoe het met je is.

    Groetjes Susanne

  • 19 Maart 2007 - 16:56

    Reintje:

    As usual, heb ik weer alle goede verhalen gemist... maar wat super dat je een stage hebt in Barcelona! Heel veel plezier!

    liefs,
    Reintje

  • 19 Maart 2007 - 17:39

    Yazz:

    Praatjesmaker zorg er nou maar eens eerst voor dat je de weg naar Highchurch kan vinden..en nou niet met excuses van wegwerkzaamheden beginnen..;)

  • 19 Maart 2007 - 19:49

    Menno Klopper:

    Tim,

    Ik wist nog helemaal niet dat e.e.a. al rond was. Maar goed om te lezen dat jij je zaken goed geregeld hebt. Hoe kan het ook aders... Veel plezier mister!!

    Groet,

    Menno

  • 19 Maart 2007 - 21:07

    Hedde:

    Mooi gedaan!
    Ga je zeker niet naar Ameland...

  • 19 Maart 2007 - 22:30

    Kyr:

    Fijn dat we elkaar allemaal nog even gezien hebben zaterdag. Hele goed reis en super veel plezier!!
    Kus Kyr

  • 20 Maart 2007 - 09:02

    Alex:

    topper...

    Goed shirt heb je aan..doe je alle mooie vrouwen de groeten van me daar..

    Enjoy!

  • 20 Maart 2007 - 11:11

    Tess:

    Wist dus niet eens dat je wegging maar begreep wel al van Lau dat er plannen zijn voor een Barca bezoekje dus ik denk dat ik je daar van de zomer nog wel ga zien lieverd! Heeel veel plezier, ben jaloers dat jij gewoon nog lekker een half jaar weggaat uit koud en saai Nederland! Kusssss

  • 20 Maart 2007 - 17:40

    Fokke:

    JoooW Tim,

    Heel veel plezier en vooral veel CHICKS toegewenst.
    Vette shit man, Barca, FoKKt.
    Das eem andere koek dan aan het Hoendiep.

    Spreek je JoooW
    FoKKooW

  • 21 Maart 2007 - 10:19

    Ruby:

    He lieve sagboe!
    Mooi hoor zon waarbenjij- tje!!! Ik zie je zowiezo vrijdag nog wel even om afscheid te nemen ;-(((
    De plannen voor een tripje barca liggen in t verschiet...
    Tot vrijdag, dikke kus jezus

    PS: succes met inpakken..gnagna

  • 21 Maart 2007 - 20:06

    Gaby:

    He tim!

    vond het erg gezellig met stef en iedereen afgelopen zaterdag. Vond het eigenlijk stiekem het mooist om te zien hoe mau na 10 min spelen met stef weer helemaal de oude was en lekker aan het schreeuwen was. Als het mag kom ik je met lau (en meerderen?) een keer lastigvallen in Barca.

    Voor nu: onwijs veel plezier en geniet van alles daar (gaat automatisch he!)

    liefs&kus

  • 22 Maart 2007 - 12:15

    Steven:

    Hé Tim!

    Veel plezier daar in Barca, maar dat gaat wel lukken neem ik aan!

    Groetjes vanuit het Corpushuys ;-)

  • 22 Maart 2007 - 17:35

    Le..:

    Jeuw meneer Van Nispen..

    Ook via deze weg heel veel succes in Barca.. Laat je nog wel een paar chicks voor me over mocht ik langs willen komen ;)

    see ya!!

    grtz leon..

  • 22 Maart 2007 - 19:24

    Rixt:

    Hey mop!
    Was een mooi feestje gisteravond haha..
    Vandaag heerlijk ziek geweest ;)
    Lieverd, heel veel succes, plezier enz gewenst in het zonnige barca!
    Denk in die skybox van FC Barca ook nog eens aan mij en netwerk ff voor me als je wilt :P
    Ik kom je snel opzoeken schat!

    Hele dikke kus, kga je missen!

  • 24 Maart 2007 - 15:33

    Je ACLO-gap:

    Hé Sjabbie!

    Hoe is de vlucht gegaan? Ben je heelhuids aangekomen? Ik wens je een hele leuke tijd daar en natuurlijk veel succes met je stage. We houden contact man!

    Kusjes, je ACLO-gap.

  • 24 Maart 2007 - 22:42

    Nevels:

    Hey Tim!

    Mooi dat je in Barca stage gaat lopen! Ik ben niet jaloers hoor, vertrek woensdag naar Australie! Heel veel succes daar!

    Groeten van een verdwaalde handballer ;)

  • 25 Maart 2007 - 14:08

    Jezus:

    He lieverd!

    hoe ging je vlucht? ben je veilig aangekomen?! kan niet wachten op je updates!

    veel succes morgen met je eerste dag!!!
    mis en love joe, dikke kus jezus

  • 26 Maart 2007 - 05:14

    Jeroen:

    Ha die Tim,
    Veilig aangekomen?
    Ben benieuwd nog niks gehoord maar je hebt waarschijnlijk geen tijd om je mooie waarbenjij.nu ding bij te werken, het feestje was super, ondanks dat ik weer half in slaap viel, maar ja. hehehe, he jongen ik hoor het wel weer van je. mzllss

  • 28 Maart 2007 - 10:57

    JeBroer:

    Hey Broeder,
    Alles chill bij Gusto en Anton? Misschien kom ik in mei nog wel ff langs met de motor in Barcelona. Heb wel al heel veel plannen in heel korte tijd, maar ben dan ook lekker een maandje vrij he (-;
    Vlucht goed gegaan? J&A een beetje okee? Vast wel! komt helamala goed denk ik. Hebben nu eigenlijk een soort grote zoon (-:
    Doe ze de groeten van me en ze J dat ik hem bel i.v.m. verhalen over baas en baan.
    Tjauw en -x-!
    B (a.k.a. JeBroer)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Tim

Twee jaar MBA Sports Management in Melbourne - Australië!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 30023

Voorgaande reizen:

10 Februari 2009 - 15 Maart 2011

Twee jaar Master in Oz!!!

02 Maart 2012 - 30 November -0001

London: het werkende leven!

Landen bezocht: