UPDATE IN 6 MINUTEN! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Tim Nispen - WaarBenJij.nu UPDATE IN 6 MINUTEN! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Tim Nispen - WaarBenJij.nu

UPDATE IN 6 MINUTEN!

Door: Tim natuurlijk!!

Blijf op de hoogte en volg Tim

18 September 2009 | Australië, Melbourne

Toppers!!

Ik ga met mijn tijd mee!

Zie hier mijn eerste digi-update in 6:20 minuten!

http://www.youtube.com/Timvideokanaal#play/all/uploads-all/0/kbSSLd2-vcM

Reacties mogen wel hier geplaatst worden :-)

Kus, Tim

  • 17 September 2009 - 14:48

    Sjap:

    Heeeee leuk man!!! Ben trots op je! Tis je gelukt om upteloaden.nl

    Wat een vervelend leven heb je toch! Beetje studeren reizen, feesten. Ik leef met je mee ;-)

    Dikke kuszzz
    Ap Sjap Contador Kostero

  • 17 September 2009 - 15:50

    Kyr:

    Wat ONTZETTEND leuk zo! :-)
    En ook erg fijn dat je een live oomkus komt brengen! Een beter cadeau heeft die Sint niet lijkt me. Succes met blokken! Liefs

  • 17 September 2009 - 16:40

    Yorinde:

    heeeeel fijn en leuk je even te zien! goed om te horen dat het lekker gaat, dikke kus yo

  • 17 September 2009 - 16:40

    Mitch:

    Lieve Tim!! (ome Tim)

    Je video-blog kwam bij mij in mijn spambox! Wellicht bij meer mensen.

    maar phoepoe, een videoblog, bent je tijd vooruit, ik ben zo trots op je!

    En wat een geweldig plan dat je lekker naar Amsterdam komt in december! Ik kijk er nu al naar uit!

    Leuk te horen dat het zo goed met je gaat en lekker voor je dat het zwaar is :-))

    En het belangrijkste natuurlijk is het dat ik je mis!

    Ik mail je morgen even. Xje

  • 17 September 2009 - 17:12

    Eline:

    Erg cool zo, Tim!
    Ben blij dat je het zo naar je zin hebt daar en super dat je Nederland toch nog even komt bezoeken :) Succes met de laatste weekjes uni!

    x
    Eline

  • 17 September 2009 - 20:03

    Jeroen:

    HEEEEEEEEEEEEE Tim,

    Lachen man om jouw zo te zien lullen, geen repetitie, hupakee, zoals ik je ken. Hier gaat ook alles oke, lekker aan het werk en de dagelijkse dingen wat doen. Jij in Australie, wij naar Tanzania, ook best leuk.
    Gaaf dat je je kleine neefje komt opzoeken en ons natuurlijk ook.
    let me know, veel zin in.

    Binnenkort krijge je nog even post van ons.

    Zeg, heeeeel veel succes met je examens, zal voor je duimen.

    Tot snel.

    Jeroen en Saskia

  • 17 September 2009 - 20:24

    Pa&ma:

    Lieve Tim, zien net je videoboodschap (ja, we hebben een NIEUWE COMPUTER thuis -dank je wel Dirk!!!) erg leuk! Ook het filmpje van Delfsail van Albert&Heidi was genieten. Morgen duimen voor Benjamin!!! Kus XXX

  • 18 September 2009 - 10:52

    Amanda:

    Leuk leuk leuk!!!

    -x-

  • 21 September 2009 - 11:21

    Leon:

    Topper! Nice dat je met de tijd meegaat! Volgende keer ook een rondleiding door je crib enzo?! Would be nice..

    Hier alles prima.. Heb je afgelopen week nog gemailt dat het niet helemaal goed ging met m'n zus maar ik heb goed nieuws; ze is namelijk vorige week donderdag bevallen van een dochter, genaamd Donna :) M'n zus en de kleine maken het beide goed en ze mogen vandaag naar huis toe! I'll let you know zodra ik pics e.d. heb!

    Rustig aan daaro en suc6 met de laatste tentamens!

    XX Nee leon

  • 21 September 2009 - 13:07

    Laura:

    Jeeeeeehh, je komt naar ons toe!!!(in je zomer nog wel, terwijl wij dan in de donkerste en koudste dagen van het jaar zitten).

    Heel veel succes met je examens en geniet van je vakantie!!

    XXX
    Laura

  • 27 September 2009 - 11:26

    Sanne:

    Geinig om je koppie nog eens live te zien, je ziet er content uit jongen!
    Geniet ervan en succes jmet de laatste loodjes!

    Tjuus

  • 27 September 2009 - 18:41

    Ellekari:

    Hahahah wat gaaaaaaaaaaaaaaf echt super leuk om te horen hoe je bezig bent en nog beter dat je even hier heen komt! Top top top!! Heel veel succes komende weken. Liefs xx

  • 05 November 2009 - 17:45

    Ignas:

    Timmie, hoor net in je boodschap dat ik zo langskom in Ozz...!
    Tot donderdag! ;)

    x
    Ig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Tim

Twee jaar MBA Sports Management in Melbourne - Australië!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 30010

Voorgaande reizen:

10 Februari 2009 - 15 Maart 2011

Twee jaar Master in Oz!!!

02 Maart 2012 - 30 November -0001

London: het werkende leven!

Landen bezocht: