Barcelona: here I am!!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Tim Nispen - WaarBenJij.nu Barcelona: here I am!!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Tim Nispen - WaarBenJij.nu

Barcelona: here I am!!!

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

01 April 2007 | Spanje, Barcelona

Heeey Allemaal!

Hier mijn eerste berichtje uit Barcelona. Het gaat hier allemaal prima. Heb een goede vlucht gehad (Paps, Mams, Mitch, Caz, Ruub, Gerardinho & Ineke bedankt voor het uitzwaaien!) en ben goed opgevangen door mijn oom´s.

Maandag ochtend meteen met stage begonnen met werktijden op zijn Tim´s: van 10.00-14.00 en van 16.00-19.00 uur, prima dus! Kopje koffie met broodje op een terrasje en met de metro naar mijn stage (25 minuten van deur tot deur). Close 2 Sports (C2S) is een heel klein knus bedrijfje met heel veel plannen en potentie. Ik heb heel veel vrijheid en zal bezig gaan een marketingplan voor ze te schrijven. Daarnaast zal ik de mogelijkheiden inventariseren om VIP paketten voor de Olympics in Beijing 2008 samen te stellen en te verkopen en de Nederlandse sport toerisme markt gaan doorgronden en trachtten C2S daar te promoten. Meer dan genoeg te doen dus. Ik zit bij de twee secretaresses en dat is natuurijk een en al gezelligheid, en ook nog in het Spaans, gaat al best weer aardig!

Gister voor het eerst uit geweest in Barcelona. Eerst naar Barça-Deportivo geweest, zouden in de skybox zitten maar zaten uiteindelijk in het vak naast de directie net boven de middenlijn (veel beter zicht, maar helaas geen cava en tapas, maar goed dat komt nog wel...:)). Daarna met een groep klanten (van C2S) Barcelona in geweest, was erg leuk (Thanx voor de tip Lau, Shoko was top!). Verder ken ik nog niet heel veel mensen hier dus daar moet ik nog even aan werken.

Even wat belangrijke info:

Mijn Adres hier:
Tim van Nispen
Passaje de la Paz 8, 2, 2a
08002 Barcelona, España

Mijn mobiele telefoonnummer hier:
0034 618442777

Ik heb ook skype, zoek op: Tim van Nispen

Voor de mensen die langs willen komen: Gezellig, boeken maar, hoe sneller hoe goedkoper! Maar van 21 juni tot 26 juni kan het sowieso niet, want dan ben ik in Noorwegen op bezoek bij mijn ouders!

Ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat, keep in touch!
Genoeg zo! Hasta lluego!

Tim!


Ps: Foto´s heb ik nog niet, komen later...
Ps2: Stef is hier –spijtig genoeg- nog niet “in the air” geweest...
Ps3: Nog bedankt voor alle reacties op mijn eerste berichtje!
Ps 4: Nu is het echt mooi geweest, ADIOS!!!

  • 01 April 2007 - 16:06

    Peter:

    Heerlijke werktijden,heerlijk weer, klinkt perfect.... have fun!

    ciao

  • 01 April 2007 - 16:11

    Maurice:

    Sounds like you're having fun! Heel veel succes met alles!

    ciao

  • 01 April 2007 - 17:38

    Laura:

    Nou, ik heb de link ook hoor! Kan ik ook alle verhalen lezen. Maar die Spaanse vlag boven aan de pagina....dat kan dus echt niet!! Wacht maar, ik geef je een paar weken, dan ben je helemaal om ;-)
    Ben benieuwd naar de foto's...
    Que te diviertas! xxxx

  • 01 April 2007 - 19:43

    H&H:

    Hoi Timmy,
    Heel veel groetjes vanaf de Amsteldijk. Was hier een schitterende dag met heel veel zon en veel boten-werkzaamehden; heb jij vast(niet) gemist... We hebben ons zojuist aangemeld voor een e-mail van elk nieuw bericht, want dat doet de site dus nog steeds niet vanzelf. Toppie dat je naar Noorwegen komt. Goed dat je van die fantastische plannen voor dat bedrijfje aan het ontwikkelen bent; reizen naar China en zelfs helemaal naar NEDERLAND!?!
    xyxxxyx P&M


  • 01 April 2007 - 21:08

    Loek:

    Wat heeft die man de zaakjes weer goed voor mekaar! Misschien willen de secretaresses een keer meespelen: Stef es en el cielo!

    Hasta luego


  • 01 April 2007 - 23:14

    Je Weet Tog.. :

    Gekke Gringo!
    ;-)

  • 02 April 2007 - 06:34

    Egbert En Louette:

    Hoi Tim,
    We zijn net terug van een fietsvakantie door Andalusië. Niet al te best weer gehad, maar ja.
    Jij hebt het weer goed voor elkaar, zie ik al. Heel veel succes en als je iemand nodig hebt om je koffers te dragen op je verre reizen?? Je weet me te vinden. Zie je waarschijnlijk in Noorwegen. Heel veel plezier,
    Groetjes Egbert en Louette

  • 02 April 2007 - 06:55

    Britt:

    Hee Timster!
    Leuk om van je te horen, klinkt allemaal goed! Hier in NL is het momenteel echt top weer, lekker zonnetje 15-20 graden...niet te klagen dus. We zijn momenteel weer druk bezig met intimmeren van de boot en dat gaat gestaag vooruit. Lijkt me heel gezellig om langs te komen, maar dat zal waarschijnlijk pas op de wat langere termijn worden (september?). Nou, geef m van jetje daar en doe de groetjes aan J&A. Volgende keer wil ik foto's zien! :) Kussie, B.

  • 02 April 2007 - 07:23

    Bas:

    Hey Tim(p),

    Leuk je weer te lezen. Veel plezier en kick some ass. Vraagje: schrijf je dat plan in het Spaans, Engels of Nederlands (i.v.m. je schoolbegeleider)? Of in alledrie?

    Doeg doeg!
    B

  • 02 April 2007 - 09:27

    Jezus:

    Hola lief broertje!!!
    Klinkt allemaal echt goed ;-))) had ook niet anders verwacht! Nu nog even wat mooie spaanse vrouwen en het plaatje is helemaal compleet!
    Hoe is de progressie met het vinden van een huisje?!
    Wij, Gras, lil en ik, hebben de plannen om begin/half juli langs te komen,dus dat moet goedkomen!
    Lieverd, heel veel succes en plezier!
    Mis je!
    Dikke kus jezus

  • 02 April 2007 - 10:31

    Eef:

    he lief! klinkt allemaal geweldig, relaxte werktijden etc. ben wel echt jaloers!! geniet en ook een beetje voor mij! :-) liefs eef

  • 02 April 2007 - 13:12

    Ignas:

    Timmy!!! Zucht...meer heb ik uiteraard niet te zeggen!
    Is maar goed, dat ik hier ook mijn kantoor uitbrand, anders was ik meteen naar Barca gevlogen.. ;)
    Enne, ik zal je blijven updaten per mail.. :)
    Ik vertel jou toch alles! Hahahahaha! ;)

    Have fun, guapo!

    x
    Ig

  • 03 April 2007 - 12:21

    Sanne:

    Yoo gast! Klinkt weer als op zijn 'timmies'! Geniet ervan, liefs

  • 03 April 2007 - 15:05

    Yazz:

    Ow???? Klinkt allemaal super hoor!!!! Ik mail je snel!
    Liefs!!!!

    p.s. Beter speel Je Stef met dezelfde spelregels als wij toen met die 2 secretaresses, dat leveren vast mooie foto's op!!

  • 04 April 2007 - 16:43

    Elzan:

    Timtimmerdetim,

    Sorry.

    Ik kom je opzoeken, waarschijnlijk in juni/juli (nee niet 21 tot 26) dan zitten we ongeveer in Spanje.
    Je hoort nog van me.

    Vermaakje.


    Kus

  • 05 April 2007 - 08:09

    FTEW:

    Hai lieve Tim, klinkt allemaal erg goed!!
    Blijf je bij J&A wonen in Barsa? Geloof het wel hé, gelijk heb je prachtig daar.
    Hoop dat je heel veel lol hebt en natuurlijk ook heel veel leert. Maar dat horen we vast nog wel. Voor nu een dikke kus en tot lees daag Willeke.

  • 11 April 2007 - 15:51

    Sagboe:

    sagboe, welk email adres gebruik je nu? heb je een heel leuk en lang mailtje gestuurd!!! check t uit,check t uit!!! op hete mail en G mail!
    mis je! x je sagboe zoes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Tim

Twee jaar MBA Sports Management in Melbourne - Australië!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 30023

Voorgaande reizen:

10 Februari 2009 - 15 Maart 2011

Twee jaar Master in Oz!!!

02 Maart 2012 - 30 November -0001

London: het werkende leven!

Landen bezocht: