Alweer één maand!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Tim Nispen - WaarBenJij.nu Alweer één maand!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Tim Nispen - WaarBenJij.nu

Alweer één maand!!

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

20 April 2007 | Spanje, Barcelona

Hola toppers!

Er is alweer een boel gebeurd de afgelopen tijd hier in BCN. Ik zit hier alweer bijna een maand en het gaat nog steeds allemaal top!

Op stage is het lekker druk, veel bezig met zaken als marketingplan, ticketing voor de Spelen in Beijing, website vernieuwing en nog veel meer. Ik ben inmiddels al twee keer met een groep klanten in de skybox van Camp Nou (stadion van “el Barça”) beland. De eerste keer tegen Mallorca (1-0) en afgelopen woensdag tegen Getafe (5-2). Dus voor de voetballiefhebbers: “Já, ik was bij de meest fantastische goal van de afgelopen jaren van onze Leo Messi..”. Daarna werden we door Ferran Martínez (werkt voor ons), ex prof basketballer (2.12 meter) en verslaggever voor de Spaanse tv uitgenodigd in de business lounge van Camp Nou waar de Cava rijkelijk vloeide en ik naast Señor Joan Laporta (directeur FC Barcelona) op de eretribune nog even van het stadion kon genieten. Ik zal nog wel een paar keer naar Barça gaan waarschijnlijk en het is echt een genot hun te zien spelen. Volgende week ga ik waarschijnlijk een dagje naar Andorra met Alberto (een van mijn begeleiders) om presentatie te geven over C2S bij een bank.

Verder ben ik met Pasen nog een weekendje in Salou geweest met Sander en Timo (Nederlander en Duitser die hier ook wonen en werken). Was echt een groot gekkenhuis maar wel heel mooi om mee te maken. Daarnaast ben ik ook veel in Barcelona aan het stappen, meestal op donderdag (beetje brakjes op vrijdag) en zaterdag. Er is zoveel te doen qua uitgaansleven dat ik tot nu toe nog niet eens een derde heb gezien, maar ben wel al in een heleboel leuke tenten geweest. Ik zal jullie de details van alle uitgaansavonden besparen.

Verder gaat mijn Spaans al behoorlijk goed, op werk doe ik veel in het Spaans en met mijn oom’s spreek ik alleen maar Spaans. Ik heb hier voornamelijk Giri’s (niet Spanjaarden) als vrienden, daarmee spreek ik dus geen Spaans, maar eerder Engels of Nederlands. Ik blijf lekker bij mijn oom wonen, dat bevalt tot dusverre hartstikke goed en ik zit op een top locatie!

Vanaf half mei wordt het hartstikke druk hier bij mij in de weekenden want veel van jullie komen langs, super leuk! Loek, Bart, Amanda, Gerard, Yazz en Casper hebben al geboekt. Ellekari is ook nog een weekend in town, Andrea uit Argentinië komt toevallig langs, dus mijn weekenden zijn tot de zomer zo goed als volgeboekt!!

Goed, ik ga even een siëstatje houden, moet even wat slaap inhalen na een mooi avondje Shoko… Hartstikke bedankt voor al jullie berichtjes, mailtjes etc. en keep in touch!!!


Adios! Tim

Ps: zal wat foto’s toevoegen…

  • 20 April 2007 - 14:34

    Erik:

    Hi Tim,
    Leuk verhaal weer. Heb je eerdere e-mail gelezen, maar heb gelet op de ontwikkeling op het werk nu even geen tijd om uit te zoeken waar/wie ons Spaanse contactpersoon is.
    Misschien eind volgende week.
    Jij aan de Siesta, ik ga zo aan de Duvel en daarna een goede fles witte wijn. 'T is lekker weer hier, wel een beetje koel, maar morgen is het weer helemaal top geloof ik.
    We hebben volgende week wel weer contact.
    gr. Erik

  • 20 April 2007 - 15:23

    Nadjil:

    succes man,......
    groetjes,
    Nadjil

  • 20 April 2007 - 16:01

    Ignas:

    Had ik al gezegd dat ik je miste? ;) Messi, poddomme, u lucky bastard!
    Is dat nou Mitch op één van die foto's? De man leeft nog! Haha! Veel plezier met Donja en Sander dit weekend!!!

    Ciao guapo
    Beso

  • 20 April 2007 - 16:05

    Lizette:

    Hola chico,
    Haha, heb jou nu ook gevonden! Ben net ontwaakt van mn siesta, Leo is nog comateus geloof ik. Vnvnd waarschijnlijk een rustig avondje. We bellen/smsen als we morgen naar Danzatoria gaan!
    beso

  • 20 April 2007 - 16:55

    Valerie:

    Timmmiiiee!!

    Leuk te zien (leuk die pics!) en te lezen dat het helemaal ge-wel-dig is in Barca! Geniet er maar lekker van :D!
    Nien en ik komen je dus misschien in augustus opzoeken, maar daarover hoor je nog wel!

    Have fun and enjoy!
    Kiss Kiss Val

  • 21 April 2007 - 08:47

    Hans:

    He Timmie,
    Wel heel leuk om op deze manier weer wat van je te horen (lezen). Wie zijn dat allemaal op die foto's? Zo te horen vermaak je je prima en wordt de stage steeds leuker.....
    Hier alles o.k. Veel werk om de laatste lootjes voor onze trip en aan de BvL voor elkaar te krijgen. Het weer hier is nog steeds prima dus het is vandaag weer schilderen geblazen.
    Hou je taai en we missen je best wel,
    kus Hans (en Hetty natuurlijk).

  • 21 April 2007 - 15:31

    Kyr:

    Jaloeoeoeoeoeoeoers!
    Dikke zoenen Kyr

  • 22 April 2007 - 14:07

    Vincent:

    Hee Timp, top allemaal!! Mooi dat we even gebeld hebben vorige week. Wat een toptijd heb je daar. Ik weet hopelijk binnen 2 weekjes wanneer ik langs kan komen. Hopelijk kunnen we dat dan nog plannen in je drukke schema. Iggy en ik zullen van ons laten horen.

    xxx Vin

    Ps. laat even weten wanneer de eerste punten binnen komen.

  • 22 April 2007 - 14:14

    Gaby:

    net als kyra: jallloooeeerssss....

    maar ik ga deze zomer nog! (waarschijnlijk zelfs twee keer) dus dat komt gooeeeddd!

    geniet drvan!


  • 22 April 2007 - 23:47

    Sjabbie:

    He ACLO-gap,

    Hier een bericht vanuit Playa del Carmen, Mexico.

    Zo te zien heb je een enorme klote-stage. Wanneer je terug wilt komen, kun je altijd eerst bij logeren, want ik snap het als je daar weg wilt ;)

    Veel plezier daar nog en ik spreek je snel. Zodra ik terug in NL ben, stuur ik wel een email.

    Kus van Reena en mij.

  • 23 April 2007 - 08:10

    Jezus:

    Hey lief broertje! fijn om te lezen dat alles goe met je gaat, ben stiekem wel een beetje jaloers, terwijl ik hier op school zit te zwoegen aan afstuderen!
    Nog niets geboekt, maar zodra dat is gebeurd laat ik t weten!
    Heel veel plezier en succes en we mailen!
    Love joe, dikke kus

  • 23 April 2007 - 13:23

    Ellekari:

    Fuck wat klinkt het allemaal goed. Erg veel zin in om te komen...Het zonnetje is hier ook best lekker hoor! ( haha, ik ben gewoon verbrand gister, hoezo hollander!!)
    Wat leuk dat je nog zoveel vrijheid krijgt wat betreft je stage! He enneuuh...ze chica's?? Daar horen we nog niks over!!!

    kus kus en tot spreeks!

  • 24 April 2007 - 12:40

    Lizette:

    Hola Senor,
    Ja.. 't zit er dik in dat wij erbij zijn met Q-night. We nemen nog wel wat meer mensen mee.. totaal met zn 6en. We kijken vanmiddag even voor de kaartjes! Verder nog plannen deze week? Of spaar je je krachten voor zaterdag ;)
    Hasta luego!
    beso, Lizette

  • 25 April 2007 - 21:29

    Ap:

    Jooooooooooooo motherf.... ik heb me rot gezogt naar dit adres!! Bedankt dat ik ook iets mag lezen :-)
    HOest poepert??? Ik ga je binnenkort ff mailen met een niet zo'n leuk verhaal! Daarom was het ff radio stilte van mijn kant!
    Maar ik hou nog steeds van je!!
    xxx Ap

  • 28 April 2007 - 10:31

    Ap:

    Vader zit met twee zoons en dochter aan tafel.Zegt de ene zoon:
    "Pa, ik ben homofiel."
    Waarop zijn andere zoon antwoord:
    "Ik ook!"
    "Godverdomme!, houdt er dan niemand meer van vrouwen?"
    "Ja, ik wel," zegt zijn dochter.

  • 01 Mei 2007 - 07:56

    Ap:

    Een nul zegt tegen een acht:
    "Heej... heb je een riem gekocht?"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Tim

Twee jaar MBA Sports Management in Melbourne - Australië!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 30023

Voorgaande reizen:

10 Februari 2009 - 15 Maart 2011

Twee jaar Master in Oz!!!

02 Maart 2012 - 30 November -0001

London: het werkende leven!

Landen bezocht: