BELANGRIJK!!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Tim Nispen - WaarBenJij.nu BELANGRIJK!!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Tim Nispen - WaarBenJij.nu

BELANGRIJK!!!

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

16 April 2007 | Spanje, Barcelona

BELANGRIJK:

Even een belangrijk bericht voor degene die van plan is langs te komen in Barcelona: Ryan air heeft een aanbieding, wanneer je vóór 20 april boekt, kun je heeeeel goedkoop naar BCN vliegen vanaf Eindhoven (periode: april-oktober 2007):
http://www.ryanair.com/site/NL/cheapflights.php?dest=GRO&base=EIN

Later deze week volgen mooie verhalen en foto's! Het gaat allemaal top hier!

Hasta lluego!

Tim

  • 16 April 2007 - 11:25

    Le..:

    Heey topper,

    bedankt voor de tip die ik je gegeven heb ;) Moet ff kijken of ht tijdtechnisch gaat lukken, maar daar hebben we nog wel ff contact over..

    rustig aan en ik spreek je snel!!

    grtz leon..

  • 16 April 2007 - 12:41

    Najil:

    Hoi Tim,
    Dat is echt goed man.
    Later

    Groetjes,

  • 17 April 2007 - 07:49

    Cassie:

    Hey ouwe, Tot wanneer zit je daar? zit tot aan de zomer vakantie nog al vol.
    laterzz

  • 17 April 2007 - 11:33

    Gaby:

    Haaaiii!

    nou hiero lekker tegen de 30 graden geweest afgelopen weekend! ik ga proberen om met een groep mensen af te reizen...alleen die verdomde hotels zijn het meest prijzig he! maar ik charter lau wel even, want die weet vast wel een cheap adresje ergens!

    geniet ervan!

    kus

  • 17 April 2007 - 11:33

    Stef:

    oja, groeten van stef a.k.a. StuntPiloot

  • 17 April 2007 - 12:41

    Bart:

    He amigo alles lekker ? Ik heb net geboekt ik kom donderdag avond aan en moet maandag weer weg !!! Ik zie je 31 mei. mazz bart

  • 17 April 2007 - 13:02

    Ignas:

    Podverdepodver, ik sla morgen meteen de agenda erop na!
    Te mooi om af te slaan!!!
    We mailen wel in details... ;)

    Kusje!

  • 17 April 2007 - 18:13

    Wolf:

    Yo Tim,
    We hadden hier de afgelopen dagen mooier weer dan in Barca, hoe mooi is dat..? Heb het idee dat ik net begonnen ben bij de ACLO, maar we zijn al weer bezig met het zoeken van opvolgers. We zullen zorgen dat er een mooi NDB komt.
    Geniet van je tijd daar in spain en tot over een paar maanden!

  • 19 April 2007 - 11:16

    Sop:

    Timmy... veel plezier daar met de Spaanse puta's :P ! Ik ga het niet redden om langs te komen. Kom je bij mij langs als je terug bent? Xusje

  • 04 Juni 2007 - 19:20

    Nadjil:

    Hoi Tim,
    Hoe is het met jou? Ik heb een nieuw website om te bellen. Het is goed koop.
    "www.12voip.com" het cost naar Nederland mobil is 9cent . . . .
    succes . . .
    groetjes. . . .
    Nadjil

  • 01 Juli 2007 - 12:09

    Nadjil:

    Hoi Tim,
    Ik zit in nederland nu. Ik miss Spanje. Gaat goet, morgen heb ik stage. Ik ga naar Amstelveen blijve ik daar tot donderdag of vrijdag. Ik vind mijn stage niet leuk. Ik moet veel rijden, elke week andere plaats en nieuw college. Ik vindt vervelende. Het is maar een stage.
    Gaat het goed met je?
    Veel succes.

    Nadjil A.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Tim

Twee jaar MBA Sports Management in Melbourne - Australië!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 30023

Voorgaande reizen:

10 Februari 2009 - 15 Maart 2011

Twee jaar Master in Oz!!!

02 Maart 2012 - 30 November -0001

London: het werkende leven!

Landen bezocht: