Stef esta en el aire!!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Tim Nispen - WaarBenJij.nu Stef esta en el aire!!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Tim Nispen - WaarBenJij.nu

Stef esta en el aire!!!

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

04 Mei 2007 | Spanje, Barcelona

Hola a todos!

Hoe is het met jullie? Nog steeds van dat super weer? En een beetje een leuke Q-day gehad?

Hier is het nog steeds alles top! Ben veel met stage bezig en dat gaat prima. Ook komen er zo af en toe een paar leuke dingen langs waar ik voor mijn stage heen mag. Zo was ik (naast al een aantal keer FC Barcelona geweest te zijn) vorige week naar het ATP Tennis toernooi (Seat Godo Open) met een paar collega’s. Nadal (uiteindelijke winnaar), Moya, Nalbandian, Robredo, Calleri etc. allemaal zien spelen, erg leuk! In het VIP-village kwam Messi nog even langslopen, ook best grappig. Daarnaast was ik ook nog een dag in Andorra met Alberto (een van mijn begeleiders) om een presentatie te geven bij een grote bank, ook leuk om mee te maken! Verder ben ik gewoon lekker bezig met mijn opdracht en de andere zaken die ik voor C2S doe.

Daarnaast wordt er natuurlijk meer dan genoeg gestapt:). Met collega’s, vrienden, kennissen etc. erg leuk! Zo heb ik afgelopen zaterdag (een nachtje te vroeg eigenlijk) bij een Nederlands fietsverhuurbedrijf zowaar Q-night gevierd met zo’n 100 verdwaalde Nederlanders (en nog een handjevol andere Giri’s) in een fietsenkelder. Voor 15 euro “bara libre” (onbeperkt drinken), dus dat was net de Tapperij in Groningen…:) Ook nog ter contrast twee dagen later met een Spaanse delegatie naar de “Feria” geweest, dat is precies de andere kant van de medaille; Spaanse dans, tapas, muziek etc. Maar ook erg leuk om mee te maken. En daarnaast ook een paar dagen geleden “Stef stuntpiloot” hier geïntroduceerd!!! En meteen goed ook want nu zijn er ook: Spaanse, Colombiaanse, Belgische, Japanse en Dominicaanse fans, perfect dus! En aangezien “prof Steffer” Loek volgende week voor mijn neus staat, is de kans groot dat Stef volgende week weer in the air zal zijn (Stef esta en el aire!)… Komende weekenden wordt het leuk want er komen veel vrienden langs, dus stappen en BCN leren kennen zal centraal staan. Ik heb expres nog niets cultureels ondernomen zodat een deel ook nog nieuw zal zijn voor mij:).

Goed ik ga weer aan de bak, laat even weten hoe het met jullie gaat en tot snel! Ik zal ook weer wat foto’s bijvoegen. Maar zie voor meer foto's:

http://picasaweb.google.nl/timvannispen/StageBarcelona

Adios!!

xx, Tim

  • 04 Mei 2007 - 08:51

    Ap:

    Wat een leuk verhaal zeg, dat lijkt me ook wel leuk om mee te maken :-)
    Q-nacht was superrrrr! Erg druk en de hele stad was 1 grote pisbak :-) Lukas en Gea waren geweldig, daarna nog een U2 coverband toen moest ik nog meer pissen...Nog ff met Marlou en haar vriendin naar een homobar geweest en ja hoor! Er wou gelijk een gozer met mij dansen, je krijgt nog de groeten van hem! Harige Harrie heet ie geloof ik...
    Zit nou op de ACLO, geen fuck te doen! Sjak maar een beetje klieren en de piraat lastig vallen :-)

    Dikke kus
    Ap

  • 04 Mei 2007 - 08:52

    Ellekari:

    Nice pictures met al die dames...hou je je nog een beetje in!!!????

    Ik zie je gauw alweer! Q day was helemaal topperdetop!! Bootje, drankje en zonnetje en te vette muziek! Lang leve de feestjes! Yiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaa

    Dikke kus!!

  • 04 Mei 2007 - 09:33

    Ignas:

    Timmy!!!
    Guapo! Te mooi om te lezen hoe het met je daar verloopt. QD was echt onvergetelijk. Zo mooi, dat Malou en ik er nog een dagje achteraan hebben geplakt! Wel noodgedwongen, maar goed, daar zal geen haan naar kraaien, toch Rixt? ;)
    Geef Sander een kusje van mij en Donia en ik het weekend van 7 en 14 juli zou een optie kunnen zijn om langs te komen! Hoe zit jij dan?

    Ciao!

  • 04 Mei 2007 - 09:46

    Jezus:

    He lieve sagboe!!
    wat een mooie fotos weer, eindelijk wat lekkere wijven...;-))
    ben blij om te lezen dat alles goed met je gaat!! Hier in den haag alles zn gangetje..kan eindelijk stage gaan regelem, dus mag gaan beginnen met solliciteren!!! joehoe, maandag gaat mijn cv mee naar melbourne en cairns (wordt moeilijk maar proberen kan altijd...)!! Londen is ook nog steeds een goede optie!!
    Ik hou je op de hoogte, laat je weten wanneer ik richting BCN kom, asap ga ik boeken!
    Mis je, veel plezier nog! Love joe dikke pakkers jezus

  • 04 Mei 2007 - 13:02

    Jeroen:

    Jo die TIM,

    Hoe gaat het, volgens mij best lekker hier ook wel, drukdruk en weinig motivatie soms voor het afstuderen, maar over 5 weken ook al naar thailand dus dat komt wel goed. Leuke pics en verhaaltjes op je site. T is daar ook best uit te houden ( Valerie)

    hehe

    Hou je taai en tot horens!!!!!

    Jerommeke

  • 06 Mei 2007 - 09:21

    Vincent:

    Ziet er goed uit Tim! Eindelijk nemen het gemiddeld aantal popies per foto toe ;-)

    Schitterend dat je naast Barca ook nog ff andere vette topevenementen kunt bezoeken. Volgens mij zit je wel aardig op je plek daar!

    Hier bij ING RE gaat het super voorspoedig. Afstuderen gaat lekker en ik ben me nu druk aan het orienteren op de start van het werkende leven.

    Hoe gaat het met jouw voorbereidingen voor Peking? Het zou natuurlijk helemaal schitterend zijn als je voor C2S daar wat zou kunnen doen.

    Blijf genieten en tot in de zomer!

    -X- Vin.

  • 07 Mei 2007 - 09:15

    TiMMMMY:

    Lieve Jongen,

    Je stuurde steeds deze link naar mijn oude adres. mitchellwesterduin@gmail.com is the right one. Ik mis je ouwe pik, ben blij dat ik nu van tijd tot tijd je verhalen een beetje kan volgen. Ik doe mijn uiterste best om in juni/juli even een periode naar je toe te komen!!!

    Ik mail je even persoonlijk

    x

  • 08 Mei 2007 - 07:55

    Mirjam:

    Hey Tim!
    Weer super stoere verhalen ja! Wat weer een stage zeg heb je het wel weer mee getroffen. Loop zelf nou stage bij de ABN AMRO ook erg leuk maar Spanje overtreft alles. Ben je daar de zomer ook nog? Dit jaar dan niet naar 'T eiland? Heel veel plezier daar nog! En zie je wilde verhalen wel weer verschijnen op je website.

    Groetjes Mirjam

  • 10 Mei 2007 - 11:10

    Rixt:

    Hey schat!

    Weer teveel mooie verhalen meneer! ;)
    Hahahah
    Goed om te horen dat je daar zo geniet.
    Ben je nog wel wat aan het netwerken voor mij? ;)
    Ghihi
    Hier alles goed. Weer druk begonnen met mn laatste stage.. Nog 8 weekjes en dan mag ik mezelf fysiotherapeut noemen.. whoehoee.. en dan.. tsjah.. no clue..
    Had een waarneming in Beatrixoord, alleen kreeg vandaag een mail dat ze daar iemand voor vast hebben aangenomen dus ze hebben mij niet meer nodig.. lekker is dat.. Maar goed.. Dat komt wel goed :D

    Q-day op de boot was echt super weer. Topweer en eigenlijk te druk op de grachten maar dat maakte het allemaal wel heel erg leuk!
    En dat extra dagje van Ignas en Malou in A'dam.. ja.. idd mijn schuld.. maar daar waren ze achteraf helemaal niet zo rouwig;)
    Je hebt het verhaal vast al wel gehoord hahaha ;)

    Lieverd, ik hoop dat ik ergens een gaatje kan vinden om samen met sanne jouw kant op te komen. Ik ga er wel vanuit.. maar het is allemaal nog wat onzeker na 4 juli.. ghihi
    Ook wel s lekker ;)

    Schat, dikke kuss en geniet!

    Liefs en dikste kus en knuffel Rixt

  • 10 Mei 2007 - 16:22

    Lizette:

    Hola Babe,
    Was muy divertido gisteravond.. alleen vanmorgen vroeg hadden we wat moeite met opstaan. Onze Taiwanese guests besloten aan een spring-cleaning te doen... waren Leonie en ik erg blij mee om 4 uur vanmorgen.. Stef Stuntpiloot is addicting!! Next time dinner (jullie koken dan) at our piso!
    besos

  • 14 Mei 2007 - 11:17

    Jezus!!!:

    sagboe!! reis is geboekt!!! je hebt niet geregeerd op mn sms, maar de trip naar barca is geboekt!!! 13-16 aug. kom ik gezellig met rein naar barca! Lil zit dan nog in france, en wij kunnen niet later ivm verhuizing, stage etc....je kent t! dus prepare!!! wordt gaaf!!! ik stuur je ook nog wel even een G mailtje!
    Dikke kus jezus
    PS: nog veel plezier en succes daar! xxx

  • 15 Mei 2007 - 09:15

    Elzan:

    Hahaaaa die foto aan je zogenaamde bureau (L) hahahahah
    Tot gauw Timme

    Moi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Tim

Twee jaar MBA Sports Management in Melbourne - Australië!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 30023

Voorgaande reizen:

10 Februari 2009 - 15 Maart 2011

Twee jaar Master in Oz!!!

02 Maart 2012 - 30 November -0001

London: het werkende leven!

Landen bezocht: