Melbourne, get ready!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Nispen - WaarBenJij.nu Melbourne, get ready!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Nispen - WaarBenJij.nu

Melbourne, get ready!!

Door: Tim natuurlijk!!

Blijf op de hoogte en volg Tim

09 Februari 2009 | Nederland, Amsterdam

Lieve familie & vrienden,


Het is tijd om te gaan.

Morgen vlieg ik om 12.00 uur richting de zomer van Melbourne, waar ik aan Deakin University voor twee jaar de MBA Sports Management zal gaan studeren. De afgelopen tijd was hectisch, pas net twee maanden terug uit Azië en alweer kaar maken voor het volgende grote avontuur. Maar klaar ben ik! Alles is rond (behalve een huis:)) en 24 februari zal mijn eerste dag zijn op de Burwood campus waar ik mijn lessen zal volgen. Ik heb er rete veel zin in!!

Via deze weg hou ik jullie op de hoogte van mijn tijd in Melbourne, ook mijn mail: timvannispen@gmail.com en mijn skype (tim.van.nispen) zal ik veel gebruiken. Wat bedoel ik hiermee: KEEP IN TOUCH!!

Zodra ik een Australische mobiel heb en een huis adres, horen jullie dat van mij.


Ik ga jullie missen en hoop veel van jullie in Melbourne te zien!!

Dikke kus, Tim

  • 09 Februari 2009 - 12:38

    Bram:

    goed bezig

  • 09 Februari 2009 - 12:40

    Marta:

    Hola Tim
    Pensaba que nunca sabria de ti.
    No te olvides de mi.
    Que tengas un buen viaje y que tengas una linda estadia en Australia.
    un beso
    Marta

  • 09 Februari 2009 - 12:46

    Ignas:

    Zie Marta! :)

    Beso Iggy en tot morgen!

  • 09 Februari 2009 - 12:51

    Charlotte:

    Zet 'm op Tim!!

    xx

  • 09 Februari 2009 - 12:53

    Nina:

    Tim, ik ben jaloers! Hier in Engeland sneeuwt het behoorlijk. Koudste winter sinds 18 jaar... Heb ik weer...De zon kan ik dus ook wel gebruiken.
    Inmiddels zit ik hier al een maand en het voelt alsof ik hier al jaren ben. Hopelijk vind jij ook snel je plek aan de andere kant van de wereld!

    Liefs Nina

  • 09 Februari 2009 - 13:08

    Marta:

    Tim,
    Felicidades por tu cumpleaños(7-2).Que se cumplan tus deseos mi niño.
    Aun esta tu nombre en nuestro calendario!
    Que pases muy bien ahora y siempre y recibe
    otro beso,
    Marta

  • 09 Februari 2009 - 13:11

    Jascha:

    He Tim,
    Jij kan ook niet stilzitten ;) Maar super gaaf dat je nu daar een studie gaat doen, veel plezier en geniet er van!

    X Jascha

  • 09 Februari 2009 - 13:47

    Mitch:

    TIM YOU ALREADY!!!

    X

  • 09 Februari 2009 - 14:06

    Rudolf Wessels:

    Beste Tim,

    Leuk om te horen dat het nog steeds goed met je gaat.

    Ben zelf overigens aan het plannen om naar Centraal Azie te gaan dit jaar. (Turkmenistan, Tajikistan ed.)

    Groet,

    Rudolf

  • 09 Februari 2009 - 14:58

    Maurice:

    Nice!

  • 09 Februari 2009 - 17:47

    Jos:

    Hey gozer!

    Heel veel plezier succes etc. in Melbourne!!
    Thx nog voor je sweet sms van laatst, haha : )

    Keep me updated en...speak soon!
    (Nog gefeliciteerd trouwens met je dikke cijfer voor dat examen!)

    Groetemetoet, Jos

  • 09 Februari 2009 - 18:08

    Kyr:

    Tim! Veel succes bij het vinden van een huisje en goed je best doen op school he??!!!
    Liefs vanuit Mexico.
    Ook van Os.

  • 09 Februari 2009 - 18:13

    Menno K:

    Sjeetje man... Wat een goede acties heb jij toch altijd. Gentiet van alles!

    Menno

  • 09 Februari 2009 - 19:36

    Rixt:

    Hey mop!

    Baal ervan dat ik er morgen niet bij kan zijn, maar dat bespaart me wel weer een tranendal ;)
    Lieverd, hele fijne reis, geniet van alles wat je meemaakt en ziet en hou ons op de hoogte!

    Mis je nu al!

    Dikke kuss

  • 09 Februari 2009 - 19:44

    Lusan:

    Lieve tim, heel veel succes en plezier daar! Dat huis komt vast goed. Als alles goed gaat kom ik over een paar maandjes eens kijken hoe het daar is en doe ik de laatste 1.5jr gezellig mee:) Hilarisch, kerel geniet ervan en ben benieuwd naar alle verhalen! En oja veel tijd aan je studie besteden he, zoals het hoort! x

  • 09 Februari 2009 - 19:52

    Sander:

    He Tim,

    Maak er een mooie feestje van! Was echt weer super gezellig in Barca!

    De groeten uit Tenerife, ook van Timo!

    Sander

  • 09 Februari 2009 - 21:08

    Yazz:

    Check je morgen ouwe! Wil zeker weten dat je echt weg bent;)
    Kuzzzzzzzzz

  • 10 Februari 2009 - 00:16

    Gerard En Ineke:

    Hi Tim, JE Aziatische avontuur wel gevolgd, maar minder gereageerd. Van je Australische avontuur wist ik natuurlijk wel, maar komt toch ineens onverwacht, maar we wensen je een onwijs leuke tijd, en daarnaast natuurlijk ook een beetje studeren. Nog een nieuwtje voor je gaat, Gerard en ik gaan verhuizen, komen iets dichter bij jullie te wonen, n.l. Ouderkerk a/d Amstel.Een heel snoezig oud huisje, met voor en achter een tuin, een flinke schuur, wel prettig voor Gerard,15 maart moeten we er wonen.Hele verandering, na 36 jaar Duivendrecht.Tim, het gaat je goed. laat veel van je horen, en doe de hartelijke groeten aan Hans, Hetty, Bas en Britt.Zal proberen af en toe wat van hier te laten horen.
    Liefs, Gerard en Ineke. P.s. Marco is vader geworden van zoon. Mika, Naar Mika Hakkinen. Apetrots natuurlijk en Oma ook.Oke Tim, see you in????????

  • 10 Februari 2009 - 08:10

    Nevels:

    G'day mate!
    Heel veel plezier de komende tijd in Australie en ik zal je verhalen weer volgen!!

    Greetz

  • 10 Februari 2009 - 10:44

    Fiets!:

    Lange Oe (chiwalewale oe chibeng beng!)

    Keep up the good work! Misschien kom ik je in de volgende zomer een tijdje opzoeken. Kunnen we even mooi een paar weken knallen. Dat is overigens veel te lang geleden. Beloofd dat we elkaar tijdens deze fase vaker spreken..

    Het gaat je goed!

    Fiets!

  • 10 Februari 2009 - 15:06

    Hans:

    Nou Tim,
    hoop heel snel van je te horen, mis je vandaag wel erg, snik.
    Weer veel te stil hier thuis :-(
    Kus Hans

  • 10 Februari 2009 - 20:18

    Laura:

    Hitterecord in brandend Melbourne

    10 februari 2009 15:58

    AMSTERDAM - In de omgeving van het door zware bosbranden getroffen Melbourne hebben meteorologen een historisch hitterecord gemeten. De temperatuur liep er dinsdag op tot 46,6 graden celsius.

    Volgens het KNMI gaat het om een wereldrecord. Nooit eerder werden zo zuidelijk dergelijke temperaturen gemeten. "Dit soort hitte is zelfs in de tropen uitzonderlijk", aldus een woordvoerder.

    Melbourne heeft normaal een tamelijk gematigd zeeklimaat. In februari bereikt de temperatuur er doorgaans maxima van rond de 26 graden.

    STERKTE ;-)
    -x- Laura

  • 11 Februari 2009 - 08:00

    Hetty:

    Ha Tim, heb ernstig van je genoten de afgelopen twee maanden en nu is 't wel effe wennen geblazen...Je bent nu bijna in MLB en dan op naar je hostelletje en aan je eerste australische biertje...welterusten voor straks! XXX

  • 11 Februari 2009 - 19:00

    Yazz:

    Ben ook erg benieuwd wat je eerste indruk is! Net Jonne naar Schiphol gebracht, het moet niet gekker worden hier... Kom ook maar snel naar Aussie dan.
    Enjoy lieverd!!!!!!!!!!!

  • 12 Februari 2009 - 02:26

    Loek:

    Succes tio!

    Groeten uit Honduras

  • 12 Februari 2009 - 07:29

    Amanda:

    Timmieieieieie!!!

    Hoe is je reis gegaan?
    Heb je nog gezwaaid naar Lucy? Die zit ietwat Noordelijker ;-)

    Leuk zeg, ik heb ook zooooooooo'n zin in de zon! I envy you!

    Dikke kus en tot spreeks!

    Xx

  • 12 Februari 2009 - 13:36

    Nee Leon:

    Hola Held!

    Ietwat verlate reactie maar afgelopen dagen 15h per dag gewerkt @ WTT : En dat na zo'n weekend; maar je party was very nice!

    Top dat je veilig voet aan wal hebt kunnen zetten in MLB :) Ik heb je Aussie nummer opgeslagen en zal ook ff skype weer op m'n laptop gooien dus komt goud!

    Suc6 met je kamerzoektocht!

    XX

  • 21 Februari 2009 - 21:58

    Casper:

    Gozertje!
    vermaak je je een beetje? Kan niet anders! volgens mij zit er nu ook nog een oud huis genoot van mij in Melbourne! Hugo Leemhuis. Je heb hem wel eens ontmoet volgens mij. Hoop snel weer wat van je te horen!
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Tim

Twee jaar MBA Sports Management in Melbourne - Australië!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 30010

Voorgaande reizen:

10 Februari 2009 - 15 Maart 2011

Twee jaar Master in Oz!!!

02 Maart 2012 - 30 November -0001

London: het werkende leven!

Landen bezocht: