Tim's Tours...! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Tim Nispen - WaarBenJij.nu Tim's Tours...! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Tim Nispen - WaarBenJij.nu

Tim's Tours...!

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

16 Mei 2007 | Spanje, Barcelona

Zo het bezoekers seizoen is geopend en de zomer is begonnen, heerlijk! Het gaat hier nog steeds top met mij, zeker nu het zonnetje begint te schijnen en BCN tot leven begint te komen.

Op stage gaat het over het algemeen zijn gangetje. Ik ben druk bezig met het marketingplan maar zit momenteel een beetje vast in het deel van het marktonderzoek omdat het onderzoek dat reeds gedaan is niet te verkrijgen is zonder flinke overboeking. Hopelijk vind ik hier snel een oplossing voor, maar dat lukt wel denk ik. Daarnaast hoop ik binnenkort nog iets meer mee te kunnen helpen in een aantal andere projecten die C2S doet omdat ik nog iets te veel aan de zijlijn sta voor mijn gevoel. Even zien hoe dit zich de komende weken ontwikkeld, maar ik heb er alle vertrouwen in…

Daarnaast gaat het allemaal top, heb hier een erg lekker leventje. Zo belandde ik laatst op de gastenlijst van Club Mondo, waar een Formule 1 (F1) pré-party werd georganiseerd door “Johnny Walker”, erg leuk maar wel veel rijke lui (sta je dan als arme snotneus tussenin…). Ik heb mijn eerste middagje strand er ook al opzitten, al is de zee nog no-go-area. Heb nog weer meer uitgaansgelegenheden, barretjes etc ontdenk en genoten van de stad!

Afgelopen weekend kwam Loek op bezoek, daar hebben we echt even een top weekendje van gemaakt (of niet Loek?)!! Vrijdagavond haalde ik hem op van het station en gingen we snel huiswaard en naar “Margerita Blue” om te eten en een kleine danspas te wagen met een bescheiden mojito-tje in de hand. Vroeg slapen en zaterdag heeeeeel veel zien: Barrio Gotico, Parc de Ciutadella, El Borne, Gracia, Parc Guëll, Passeo de Gracia, Plaça Catalunya, Las Ramblas, La Bocaria etc. Daarna uiteraard genoten van een biertje, een hapje en om de polsen te ontspannen  Steffen!!! (met zijn 7en). Toen naar Otto Zutz, een mooie tent dicht bij mijn werk tot een uurtje of 6. Vervolgens ging om 10.00 weer lekker de wekker, want we gingen naar: DE FORMULE 1…!!! Op uitnodiging van Gabriel Martínez (Marketing director van Banc Sabadell) had ik zelfs twee kaartje (t.w.v. € 165,-) gekregen voor de grote prijs van BCN (op circuit Montmeló), echt super gaaf!!! Heel cool om eens mee te maken, dat geluid en die 150.000 toeschouwers, niet normaal gewoon. Het terugkomen was iets minder relaxed maar dat kon de pret niet drukken. Na een snel pasta-tje om 21.30 uur (ook met Sander) naar de “Fuentes” = fonteinen op Plaça Espanya gegaan, erg mooi. Toen nog even Valerie (collega) gesproken en die stond op het punt naar de “Amber Lounch” te gaan (Formule 1 after party met alle rijders en de selectie van Madrid) die voor ons haar best wilde doen passen te regelen (t.w.v. € 300,- per stuk), na heel wat geloby en geslijm lukte het ons echter niet binnen te komen, erg jammer maar we hebben het geprobeerd. Toen dus nog maar naar Carpe Diëm (van Kluivert) en Shoko geweest om het weekend toch met een feestje af te sluiten. Al met al een top weekend Loek, succes met alles in Utrecht! Maandag was ik ultiem gaar op stage (dat was iets minder) maar nu weer helemaal fit, op naar het volgende weekend!!! 

Goed genoeg geouwehoerd, weer aan de bak, hoe is het met jullie allemaal? Keep in touch, vertel me waar jullie mee bezig zijn en voor degene die langskomen: tot snel!!!

Zie voor foto’s: http://picasaweb.google.nl/timvannispen Map: Stage BCN (2).

Adios! Tim


PS: voor degene die ook op de hoogte willen blijven van de avonturen van mijn ouders (zijn voor 3 maanden met de boot naar Scandinavië), zie: http://www.reddingbootbernardvanleer.com/ (kopje activiteiten).

Ps2: Jullie krijgen allemaal de groetjes van Ywan (mede stagiair)!!

  • 16 Mei 2007 - 09:51

    Jelger:

    hey timmie! geweldig man die verhalen!je heb t daar super naar je zin en zo hoort het ook! Heb je het Mill-spel: 'Tik 'm aan' al gedaan daar?of ben je ze nog niet tegengekomen!zou je graag willen opzoeken daar, maar denk niet dat t gaat lukken!misschien in je laatste weken met George als t te plannen is!hey maatje have fun daar en we spreken elkaar!greetz

  • 16 Mei 2007 - 09:59

    Amanda:

    Haaaaaaaaaaaaaiiiii!!!
    Lekker netwerken dus, daarzo! Goed zeg!
    Nog 1,5 week. Jeeeeeeeeeeeeej!
    kus kus kus

  • 16 Mei 2007 - 11:19

    Ineke:

    ola tim. leuk weer wat van je te horen.je hebt toch wel een gaaf leventje daar in barca.heb je al wat van je ouders gehoord, die zijn nu varen toch. gerard en ik gaan morgenochtend varen naar vianen, de sleepbootdagen. hopelijk een beetje mooi weer. marco gaat ook mee. had ik al verteld dat hij is getrouwd? geniet er maar lekker van en tot gauw horens. groetjes gerard en ineke

  • 16 Mei 2007 - 13:31

    Ignas:

    Jo jo jo Timmy!
    I'm lovin' it and so must you!
    Hier in Groningen is het natuurlijk erg saai: werken, afstuderen, laatste tentamen voobereiden, je kent het wel. Helemaal geen huldigingsfeestjes, afstudeerborrels, laatste wedstrijddag, 5 mei of QD op de grachten van A'dam natuurlijk!! MU HA HA! Elk weerrecord wordt verbroken, dus eigenlijk is BCN onnodig! ;)
    We mailen nog ff door over de data, maar dat komt zeker goed.

    Enjoy, kerel!

    xxx
    Iggy

  • 16 Mei 2007 - 13:37

    Yazz:

    Yoo Timpie, klinkt allemaal erg goed, nog ff en dan kom ik eens ff kijken of het allemaal waar is ;)
    Hier alles goed, maar wat een k*tweer zeg. Morgen 2e nacompetitiewedstrijd tegen Kerkrade (!), gelukkig thuis. De 3e is, heel fijn, op de zaterdag van het IT, op neutraal terrein. Hoe verzinnen ze het? Verder volgende week de sollicitatie bij KNVB, spannend! Ik houd je op de hoogte! Nog 3 weekies, tot dan!
    Dikke kuzz!! Have fun en veeeeel succes!!

  • 17 Mei 2007 - 16:38

    Loek:

    Wat een stad en wat een prachtweekend inderdaad! Thanks!! Je gaat er spontaan plannen van maken om eens wat langer in Barcelona te zitten.

  • 21 Mei 2007 - 10:50

    Ellekari:

    Hai Tim,

    Door de mails van jou vergeet ik inderdaad helemaal te vertellen over mezelf. Dat zal ik binnenkort even doen dan ok??

    liefs kus

  • 26 Mei 2007 - 21:08

    H&H:

    Ha die Timmy! Leuk om je verhaal te lezen en je foto's te zien! Best wel vervelend zeg al die feestjes...!!! Mooi die kans om de formule 1 mee te maken. Fijn dat je stage goed gaat.
    Wij zitten inmiddels in Zweden (in het plaatsje RAA), net vandaag (26 mei) overgevaren vanuit Denemarken. Het weer hier is momenteel niet echt om over naar huis te schrijven, dus graag weer een beetje van het mooie weer uit Spanje hiernaartoe terug sturen svp. Dikke kus en tot mail/bels!

  • 28 Mei 2007 - 10:25

    Jezus:

    Sagboe!! nog meer goed nieuws! Lil komt toch ook naar barca in dezelfde periode als wij, samen met een vriendinnetje, dus wordt 1 groot feest!
    Mooie verhalen weer, ben echt blij dat t zo goed met je gaat!!! Nog 4 weken en dan afstuderen inleveren, aaarghhh!
    Mis je en heb zin in aug! dikke kus jezus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Tim

Twee jaar MBA Sports Management in Melbourne - Australië!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 30023

Voorgaande reizen:

10 Februari 2009 - 15 Maart 2011

Twee jaar Master in Oz!!!

02 Maart 2012 - 30 November -0001

London: het werkende leven!

Landen bezocht: