Nieuws Antonio & mijn leventje hier… - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Tim Nispen - WaarBenJij.nu Nieuws Antonio & mijn leventje hier… - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Tim Nispen - WaarBenJij.nu

Nieuws Antonio & mijn leventje hier…

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

18 Juni 2007 | Spanje, Barcelona

Toppers,

Hierbij wat nieuws over mijn oom. Het is een warrige tijd met veel onzekerheid en trieste blikken. Na het ontvangen van het nieuws dat het de aller ergste variant van longkanker was, kwam er een kleine rectificatie. Het bleek een iets lichtere vorm dan eerst verwacht, maar nog steeds onmogelijk operatief te verwijderen. De testen over de uitzaaiingen wezen uit dat zijn hoofd gelukkig vrij is, maar zijn lymfeklieren wel besmet zijn. Via contacten van Joost (mijn andere oom), kon er een overplaatsing plaatsvinden naar het beste ziekenhuis van Spanje over dit thema in Badelona (dicht bij). Hier is hij nogmaals verder onderzocht en vandaag begint hij met de eerste chemo behandeling van maarliefst 8 uur. Het zal zwaar worden, maar het is zeker goed dat er nu begonnen wordt met de behandeling en er geen tijd verloren gaat. Bij verder nieuws, horen jullie van mij.

Verder gaat het met mij allemaal zijn gangetje. Op stage gaat het goed, ik krijg heel veel zaken op mijn bordje, zo help ik nu met een aantal trainingen van een (nieuwe) werkneemster, neem ik deel aan brainstormsessies over de toekomst van C2S op strategisch vlak en zijn we in de voorbereiding van onze trip naar NL om de sport toerisme bedrijven te bezoeken. Daarnaast werk ik uiteraard aan mijn “vaste” projecten. Ook ben ik nog een avond met mijn begeleider naar Penya – Real Madrid gegaan (play-off wedstrijd van het Spaanse basketbal).

Anderhalve week geleden kwamen Yazz en Gerard op bezoek, was een top weekendje! De timing was alleen net vervelend, want Antonio kwam net uit het ziekhuis. Daarom zijn we heel veel op pad geweest. Veel dingen gezien van BCN (waaronder twee openlucht exposities), geshopt en een paar mooie feestjes meegemaakt. Ik moest (en mocht;-)) op zaterdag nog naar Barça – Espanyol in Camp Nou. Er waren een aantal oud profs bij ons in de skybox en de Commercieel Directeur van Feyenoord (die ons heeft uitgenodigd in de Kuip tijdens onze trip naar NL), die ik wel graag wilde ontmoeten. Zondag naar twee parken geweest en ’s avonds de fonteinen op Plaça Espanya bewonderd. Al met al enorm gezellig en een goede afleiding in deze tijd. Yazz en G, Thanx!!

Afgelopen weekend ging ik met collega’s een dagje naar Port Aventura (pretpark) in de buurt van Salou. Was erg leuk (wel druk), van 11.00 tot 20.00 uur hebben we daar rond gestruind. Toen we om 21.00 uur de trein wilde nemen, bleek het dat Renfe (Spaanse NS) besloten had het een en ander te schrappen, lekker dan.. Toen hadden we dus geen keus en zijn we naar Salou gelopen om daar de nacht al feestend door te brengen. Super mooie avond gehad en om 05.30 uur wilde we de trein weer terug nemen. Maar wat bleek, Renfe had nog meer “geschrapt”. Uiteindelijk een uurtje op een ijzeren stationsbankje geslapen, nog wat rondgelopen en ontbeten en om 09.00 uur de trein gepakt. Om 11.00 uur uiteindelijk thuis gekomen en heerlijk mijn bedje opgezocht. Gister (zondag) helaas Real Madrid er met de League vandoor zien gaan en een huilend Barcelona meegemaakt, volgend jaar hopelijk geen herhaling van dit seizoen.

Goed, ik ga weer bezig, veel te doen!! Laat me even weten hoe het met jullie gaat en waar jullie mee bezig zijn!!

Voor foto’s: zie: http://picasaweb.google.nl/timvannispen (Stage BCN 4)

Groetjes, uit het inmiddels stralende Barcelona!

Tim

  • 18 Juni 2007 - 11:03

    Ap:

    Jo Timmie!!

    Gelukkig heb je genoeg leuke afleiding. Ik hoop dat alles goed aanslaat en goed uitpakt!!

    Hier is het K weer!! Wel lekker warm maar veel regen...

    xx
    Ap

  • 18 Juni 2007 - 11:27

    Ignas:

    Jo skeet! Afleiding is altijd mooi en daar gaan wij (Mitch, Valerie, Nina en ik) ook voor zorgen! 9 aug komen we je kant op (nou ja, in ieder geval Barca).

    Volgens mij krijg je ook vast nog wel een kus en knuffel van Rixt! ;)

    Miss ya!

    x
    Iggy

  • 18 Juni 2007 - 12:59

    Kyr:

    Hello Hello,

    Fijn dat het toch allemaal enigszins minder allerergst is dan dat het eerst leek. Sterkte voor allemaal.

    Met os, Stoli ;-) en met mij gaat het goed. Ik hoef nog maar 2 weekjes stage te lopen en ben aan het aftellen als een gek. Os heeft een nieuwe baan. Hij werkt nu bij Noordwest op de noordermarkt, heel leuk nieuw café/restaurant. Hij is erg happy met weer iets nieuws om handen.
    Deze zomer gaan wij lekker 2 weekjes met een huurauto door Italië rijden. Erg veel zin in! We vliegen naar Rome en rijden vanaf daar een paar dagen later verder. Ideaal.

    Genietze en nogmaals sterkte.
    Dikke zoen
    ps. Milou komt (met mijn ouders) ook naar Barcelona voor een paar dagen om te werken op een kledingbeurs!

  • 18 Juni 2007 - 14:05

    Yazz:

    Hey skat!
    Leuk weer van je te horen, en heel netjes dat je bepaalde foto's niet in je album hebt gezet :)
    Ik wens je veel sterkte de komende tijd, ook voor je ooms natuurlijk.
    Bel me als je in Nederland bent! Aight!
    Dikke Kuzz Yazz

  • 18 Juni 2007 - 16:36

    Rixt:

    Hey mop!

    Goed om van je te horen!
    Ben blij dat je je nog steeds goed vermaakt en je stage soepel verloopt.
    Ik hoop voor je oom en jullie natuurlijk dat alles goed komt, natuurlijk heel veel succes en sterkte gewenst.
    En genoeg afleiding komt vast je kant nog wel op.

    Ik ben mijn stage aan het afronden, nog 2 weekjes en dan echt klaar.
    Jammer dat je er niet bij bent om het feestje te vieren, maar dat halen we vast en zeker nog wel in!

    Heel veel liefs en n dikke knuffel en kuss!!

    (en ja Ignas dat krijgtie zeker van mij ;)


  • 18 Juni 2007 - 18:29

    Sjabbie:

    Hé topper!

    Klote om te horen over je oom. Idd goed dat ze snel met behandelen beginnen. Ik hoop dat het snel goed met hem gaat.

    Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat je door de vele visite en je stage de nodige positieve afleiding hebt.

    Dikke kus,
    Sjabbie

  • 18 Juni 2007 - 18:29

    Sjabbie:

    PS: ook een dikke kus van Reena.

  • 18 Juni 2007 - 19:02

    Sanne:

    Sterkte met je oom! Lijkt me apart om het allemaal van zo dichtbij te maken...

    Gast, alsof het allemaal maar niets is vertel je van feestje hier, bekende meneren in Camp Nou daar... Pff man ook daar ben j weer helemaal t mannetje, gaaf hoor!
    Hier alles prima in orde, stage in Beatrixoord revalidatie superleuk en bijna afgerond en dan de zomer door om te werken. En daarna? K moet toch minstens nog even weg om jouw ervaring weer te kunnen evenaren ;)... Geniet ervan! x

  • 19 Juni 2007 - 08:18

    Esta Amanda:

    Este Tim...
    KUS!!!

  • 20 Juni 2007 - 09:01

    Jezus:

    lieverd heb je even een g mail gestuurd!
    mis je en veel sterkte voor jou en je ooms!!! dikke pakkerd

  • 23 Juni 2007 - 06:37

    Nadjil:

    Hoi Tim,
    Beterschap, het is goed dat je oom gaat met behandeling te begonen.
    Morgen kom ik naar Costa Blancevoor 5 dagen. Gaat het goed met mij. Ik ben oom, mijn zus heeft een kind(jongen),(Joseph).
    De stage, gaat het niet goed. Het is telaag voor mijn diploma, maar ik moet iets doen. Ik heb paar mogelijkheden om te denken over. Maar komt goed.

    Groetjes,
    Nadjil A.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Tim

Twee jaar MBA Sports Management in Melbourne - Australië!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 30023

Voorgaande reizen:

10 Februari 2009 - 15 Maart 2011

Twee jaar Master in Oz!!!

02 Maart 2012 - 30 November -0001

London: het werkende leven!

Landen bezocht: