Goed en slecht nieuws... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Tim Nispen - WaarBenJij.nu Goed en slecht nieuws... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Tim Nispen - WaarBenJij.nu

Goed en slecht nieuws...

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

06 Juni 2007 | Spanje, Barcelona

Toppers!!!

Het wordt maar weer eens tijd voor een update van mijn verblijf hier in BCN. Ik heb jullie veel goede maar ook minder goed dingen te vertellen…

Op stage heb ik een aantal weken geleden aangegeven dat ik het gevoel had er nog niet alles uit te halen wat er in zat en graag nog meer betrokken wilde zijn bij een aantal zaken. Dat is dan ook zeker gebeurd, ik werk nu mee in meer projecten en heb een veel betere beeld welke aspecten dagelijks spelen. Daarnaast heb ik met mijn baas een gesprek gehad over de toekomst van C2S en dat hij wel heel erg tevreden met mij is (altijd leuk om te horen). Maar ik heb duidelijk aangegeven nog veel plannen te hebben. Wel hebben we toen (op de achterkant van een placemat) een heel idee ontwikkeld hoe we een deel van C2S kunnen laten groeien. Het komt er op neer dat Frank (mijn baas) en ik in de eerste week van juli naar Nederland en België afreizen en een aantal sport toerisme bedrijven gaan benaderen om zaken mee te doen, we zijn verschillende opties nu aan het uitwerken. Heel leuk dus! Daarnaast lig ik achter op het schema voor het marketingplan, maar daar ga ik later weer goed mee aan de gang. Andere zaken als de website vernieuwing, Beijing 2008 en wat kleine projecten lopen ook rustig door.

Daarnaast heb ik recentelijk ook nog twee weekenden bezoek gehad. Het laatste weekend van mei was Amanda op bezoek en dat was echt een super weekendje. Vrijdag een suprise party gehad van Cristina (van mijn werk) ergens net buiten BCN, wij hadden de SUPRISE!! gemist, maar het was zeker gezellig. Daarna nog op stap geweest in de Rozebut en enigszins op tijd gaan slapen omdat we zaterdag lekker veel gezien hadden en heerlijk lang gechilld hebben op het terras in Gracia. Toen nog -vóór een Dominicaan feestje- de wedstrijd Barça - Getafe bekeken in het Camp Nou, spannende wedstrijd (1-0). Na het feestje nog op stap geweest in de Catwalk en zondag niet al te vroeg opgestaan. De Sagrada Familia bekenen en ’s avonds lekker aan de cocktails en Mexiteraans (Mexicaans v.s. Mediteraans) gegeten met mijn oom (Joost) en Sander. En voordat we het door hadden was het alweer maandag en moest Amanda alweer huiswaarts. Het was een top weekendje Amanda!!

En de week daarop (vorig weekend) was Bartje hier, ook één en al gezelligheid. De eerste nacht was het al meteen raak en heb ik mijn meest beschonken nacht hier in BCN weten te bereiken (Catwalk en Baja Beach) en zijn we elkaar kwijtgeraakt, haha (inmiddels kunnen we erom lachen). Uiteindelijk kwam Bart om 14.00 uur thuis met zakken vol Zara kleding en 100 euro in zijn broekzak (Dude where’s my car..:-)) *Wie het hele verhaal wil weten moet Bart even bellen*. Daarna hebben we nog het een en ander van BCN gezien, zijn we op het strand geweest (bijna) en zijn we de volgende nachten respectievelijk in de Fellini, Shoko en in El Raval op stap geweest. Als afsluiter zijn we nog een hele middag met Joost naar het buitenhuis geweest, veel groente en fruit uit de tuin meegenomen en heerlijke Paella en Sangria genuttigd met uitzicht op de Mont Serrat. Later die dag zijn we nog wat gaan drinken en eten met Rudolf (ACLO) die één dagje in BCN was (liftend heen en per vlucht terug), was ook erg leuk!! Bartje, het was een top weekendje kerel, jammer van je schoenen.. haha.

Allemaal heel leuk dus op stage en ook op sociaal vlak. Er is echter ook iets veel minder leuks te vermelden. Antonio (mijn andere oom) ligt al een tijdje in het ziekenhuis met een aantal klachten. Er zijn allerlei testen gedaan en gister hebben wij het versschrikkelijk slechte nieuws gekregen dat hij long kanker heeft en ook nog eens een behoorlijk agressieve variant. Dat was natuurlijk het ergste nieuws dat we konden krijgen en iedereen is er dan ook wel erg van in de war. Nu moeten we nog wachten op een test over potentiële uitzaaiingen en daarna moet er zo snel mogelijk besloten worden wat er daarna moet gebeuren (chemotherapie, bestraling, een mix). Het zal een hele zware tijd worden voor mijn oom’s en deels voor mij maar we blijven positief en hopen op het beste. Voor mensen die nog wilde plannen langs te komen, ligt het nu allemaal veel gecompliceerder. Maar daar hebben we persoonlijk contact over.

Goed, helaas niet alleen maar mooie verhalen dit keer. Ik hou jullie op de hoogte over mijn leventje hier. Ik hoor ook graag hoe het met jullie gaat! Keep in touch!

Voor nieuwe foto’s, zie map Stage BCN (3): http://picasaweb.google.nl/timvannispen

Al het beste en tot snel!!

Tim

  • 06 Juni 2007 - 17:55

    Vincent:

    Hee Tim, dat laaste is erg vervelend nieuws. Zoiets slaat natuurlijk in als een bom. Nu maar hopen dat ze er vroeg bij zijn en dat de uitzaaiingen beperkt zijn.

    Veel sterkte daar en we hebben nog wel even contact via de e-mail !

  • 06 Juni 2007 - 18:05

    Kyr:

    Jeetje, wat een heftigheid aan alle kanten. Heel veel sterkte maar ook plezier. kus Kyr

  • 06 Juni 2007 - 19:56

    Ignas:

    Jo Timp, je weet hoe we erover denken, dus we staan achter je! Heel veel sterkte en ik ga je zien, vroeg of laat..
    Luv ya!

  • 06 Juni 2007 - 20:22

    Mitch:

    Lieve Timmie,

    Ik plaats hier maar even een berichtje volgens mij is dat het beste qua communicatie. Want ik heb geen idee op welk nummer ik je kan bellen of smsen. Hint sms mij even met dat nummer dan weet ik dat!!!

    Wat vreselijk kut allemaal voor Antonio. Geef hem en vooral Joost een hele dikke zoen van mij en een kleintje voor je zelf tijdens deze warrige tijden. Ik heb nu inmiddels de grootste hecktiek achter de rug met mijn moeder, maar het traject is lang en slopend dus wees daar vooral voor Joost beducht op.

    Ok kanjer, ja ander nieuws... ik wilde inderdaad langs komen ergens in augustus omdat ik dan wel een weekendje kon pakken. Want dan is de zaak eindelijk open en is het financieel ook haalbaar. Ik hoop je daarom ook morgen even te spreken, dus maybe hebben we geluk en kunnen we elkaar treffen.

    Mijn leven in het kort. Makelaardij traag maar solide, zit eindelijk schot in. Gouden Kooi gaat lekker, laatste tijd ook heel veel modellenwerk. Daarnaast nog steeds bij beunen in cafe Quinto. Maar hoop toch echt in max. eind September daar afscheid te nemen en dan in mijn eigen kroeg/club te staan. Want Heiniken heeft weer wilde plannen...

    Stay tuned lieverd

    www.mitchmasters.nl/weblog

    Veel sterkte nogmaals in deze onzekere periode.

    Love you

    X Mitch

  • 07 Juni 2007 - 07:28

    Britt:

    Hee Tim, ik had het nieuws uiteraard al van Bas vernomen, echt vreselijk voor J&A. Ik hoop dat ze binnenkort een beetje goed nieuws krijgen want ik hoorde gisteren van Bas dat het waarschijnlijk toch niet de meest agressieve vorm schijnt te zijn... Laten we het hopen.

    Heb nog heel veel plezier daar in Barca, je verhalen klinken tot nu toe erg leuk! Gezellig dat je nr NL komt binnenkort, dan kunnen we weer face2face bijkletsen.

    Kus! Ook voor J&A en wens ze heel veel sterkte.

  • 07 Juni 2007 - 08:00

    Elle:

    Hej Timmie,

    Lekker bezig weer dus, ambitieus ventje ben je toch. Hoe gaat het met Henk de helikopter man??

    He shit van je oom. Succes daar mee. Wij houden even contact over het weekend van de 30ste!!! Joehoehoe!!! Feestje...papadadapapapapdapda!

    Lieve kus

  • 07 Juni 2007 - 08:39

    Sanne:

    Eeey,

    Get wat verschrikkelijk naar van je oom; heel veel sterkte!

    Liefs

  • 07 Juni 2007 - 10:33

    Jezus:

    He lieverd, wat een vreselijk nieuws! Kan me voorstellen dat dat schrikken is, veel sterkte voor jou en je ooms!!!
    Hou t even kort schat, stuur je zo een uitgebreide gmeel!

    Veel succes met je stage!
    Mis je en denk an je!

    Dikke kus jezus

  • 07 Juni 2007 - 12:55

    Rudolf Wessels:

    Beste Tim,

    Nogmaals dank voor de gezellige avond die we hebben gehad het afgelopen weekeind. Het was super om weer eens in Barcelona te zijn. Helemaal wanneer je er even liftend naar toe bent gereden.

    Dan hierbij mijn diepe medeleven voor jou en je beide ooms. Ik hoop oprecht dat jullie ondanks de situatie toch nog lichtpuntjes mogen blijven zien.

    Met vriendelijke groet,

    Rudolf Wessels

  • 07 Juni 2007 - 19:40

    Nina:

    Hopelijk is de uitslag van de test over eventuele uitzaaiingen wat positiever. Heel veel sterkte!

  • 07 Juni 2007 - 20:31

    Ap:

    Jo topgozer!

    Dikke shit man!! Vind het erg vervelend voor jullie...
    Dikke kus!
    Ap

  • 08 Juni 2007 - 07:44

    Gaby:

    Hello,

    heb je een persoonlijk mailtje gestuurd, denk dat je die wel leest, maar bij deze wilde ik je nog even heel erg veel sterkte wensen de komende tijd voor jou en je ooms..

    heel veel liefs en dikke x!

  • 08 Juni 2007 - 13:18

    Pieter:

    Ja kut man, wat te zeggen, het is erg voor jullie allemaal..
    Hoop dat het uiteindelijk meevalt.

    Helaas heb ik je niet kunnen zien voor mn vakantie, zondag zoals je weet vlieg ik al naar Brazilië.
    Ik heb t echt gigantisch druk gehad man, sorry dat ik niks van me heb laten horen.

    In ieder geval, we houden kontakt!
    Zorg goed voor jezelf (zoals altijd) en sterkte!

    Liefs,

    Pieter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Tim

Twee jaar MBA Sports Management in Melbourne - Australië!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 30023

Voorgaande reizen:

10 Februari 2009 - 15 Maart 2011

Twee jaar Master in Oz!!!

02 Maart 2012 - 30 November -0001

London: het werkende leven!

Landen bezocht: