NOORWEGEN!!! - Reisverslag uit Notodden, Noorwegen van Tim Nispen - WaarBenJij.nu NOORWEGEN!!! - Reisverslag uit Notodden, Noorwegen van Tim Nispen - WaarBenJij.nu

NOORWEGEN!!!

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

24 Juni 2007 | Noorwegen, Notodden

Hey toppers!

Even een kort berichtje van mij uit NOORWEGEN!!!

Ik ben afgelopen donderdag vanuit BCN naar Oslo gevlogen om mijn ouders op te zoeken die bezig zijn met een reis door Denemarken, Zweden en Noorwegen met hun reddingboot. Nadat zij een periode van tropische temperaturen hadden meegemaakt, was voor mij de pret op en konden de kaplaarzen en regenpakken tevoorschijn komen..:-s Maar na twee dagen werd het toch weer goed gelukkig…J Na een reis van 12 uur, kwam ik aan in Stavern, daarna hebben we Nevlunghavn, Langesund en Notodden (door het telemark kanaal) bezocht. Vooral het laatste was echt top!! (foto’s volgen later…). Verder hebben we nog in PorsGRUNN het officiële “midzomernacht” feest gevierd, wat een onzin… Sorry maar die Noren hebben geen idee hoe ze een feestje moeten bouwen, ze zouden eens langs moeten komen op KoninginnedagJ. Morgen varen we weer een prachtstuk en dinsdagochtend vlieg ik weer naar BCN.

Ik zal deze week t/m vrijdag in BCN zitten (Ellekari, donderdag gaan we los!!!). En zaterdag vlieg in naar Nederland, om met mijn baas een aantal Nederlandse bedrijven te bezoeken (donderdag daarop weer naar BCN, Cas ik zie je die vrijdag!). Ik heb wel een aantal momenten vrij (ben in AmDam, helaas niet in Grunn), dus bel me vanaf zaterdag gerust even: 06-12889769.

Goed, nieuws over mijn stage, andere zaken en foto’s volgen later.

Groetjes vanuit een nog steeds (23.45 uur) licht Noorwegen!!

Adios, Tim

  • 24 Juni 2007 - 22:17

    Ap:

    You lucky man you!!

    Groeten aan je ouders (en je voeten)

  • 25 Juni 2007 - 07:11

    Rudolf Wessels:

    Ha die Tim,

    Drankje doen in Amsterdam volgende week. Misschien bezoekje aan mijn werkplek? Etentje? Maakt mij niet uit. Ik zit toch al in Amsterdam.

    Groet,

    Rudolf Wessels

  • 25 Juni 2007 - 09:26

    Yazz:

    Enjoy topper, ben benieuwd naar de rest van de verhalen en ik bel je!!
    Ciao kus kus

  • 25 Juni 2007 - 11:00

    Mitch:

    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Ik ga je zeker bellen Timmie, ben je de hele dag todat ik je te pakken heb!!

    X

  • 25 Juni 2007 - 11:00

    Ellekari:

    Kan niet wachten!!! Ja donderdag gaan we los...een ding: ik kom pas erg laat aan!! We vliegen pas om half tien...shiiiiiiiiiit nu ja komt goed!

    Kus kus en tot donderdag dus!

    Liefs

  • 25 Juni 2007 - 11:00

    Mitch:

    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Ik ga je zeker bellen Timmie, ben je de hele dag todat ik je te pakken heb!!

    X

  • 25 Juni 2007 - 11:01

    Mitch:

    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Ik ga je zeker bellen Timmie, ben je de hele dag todat ik je te pakken heb!!

    X

  • 25 Juni 2007 - 11:05

    Bart:

    yo timmie wat relax dat we je gerust kunnen bellen hahahah. Goed om te horen dat het lekker met je gaat !! Met mij alles prima (deze week 32 :-)) 1 juli is de opening van een nieuwe club in Amsterdam, moet ik ook proberen voor jou kaarten te regelen ? Ik bel je zaterdag. mazz bart

  • 25 Juni 2007 - 12:37

    Ignas:

    Ehm jaja, we missen je.. ;)
    Mitch blijkbaar ook! Haha
    Sowieso tot 9 aug!

    xxx

  • 26 Juni 2007 - 11:36

    Nadjil:

    Hoi Tim, Ik ben in Spania nu, donderdag ga ik naar Nederlandterug. Ik zit in Costa Blanca.
    Veel plezer in Noorwegen met je ouders.
    grotjes,
    Nadjil A.

  • 26 Juni 2007 - 16:29

    Elzan:

    Gojjegoj, jij druk jong. Ben benieuwd of ik je tref in Barcelona.. hoop et, we zullen zien.
    In ieder geval veel plezier met allesj.

    Moi Timme,
    Kus Elzan

  • 28 Juni 2007 - 01:51

    Lizette:

    Hola chico, que tal? Ben net terug van mn shift bij Zahara.. muchos borachos weer esta noche :s
    Lekker naar Holanda deze week.. heerlijk, Enjoy!! Als je weer terug bent moeten we maar een x met zn 4tjes weer een hapje eten (bitterballen?;) ), of een cocktail bij Zahara doen :D
    Hasta luego! beso

  • 28 Juni 2007 - 11:09

    Sop:

    Noorse popjes... toe maar ;)

  • 28 Juni 2007 - 11:13

    Sop:

    Wist niet dat de elfstedentoch ook door Staveren in Noorwege ging btw...

  • 04 Juli 2007 - 09:42

    Jezus:

    sjit wat was t weer gezellig in adam!zo blij om je weer te zien!
    kan niet wachten tot ik naar barca kom, bijna over een maand!!
    hoop dat je een fijne reis hebt gehad!
    veel plezier nog en tot snel, kuskus jezus (en gras)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Notodden

Tim

Twee jaar MBA Sports Management in Melbourne - Australië!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 30023

Voorgaande reizen:

10 Februari 2009 - 15 Maart 2011

Twee jaar Master in Oz!!!

02 Maart 2012 - 30 November -0001

London: het werkende leven!

Landen bezocht: