Moskou: Is dit Europa?! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Tim Nispen - WaarBenJij.nu Moskou: Is dit Europa?! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Tim Nispen - WaarBenJij.nu

Moskou: Is dit Europa?!

Door: Tim natuurlijk!!

Blijf op de hoogte en volg Tim

28 Juni 2008 | Rusland, Moskou

Toppers!!

Een teken van leven van mij uit Moskou!

Het is een erg mooie stad, overweldigend, maar minder bezienswaardigheden dan verwacht. Het Kremlin en het Rode plein zijn fantastisch. Het staatscircus was een erg mooie ervaring. Lenin 84 jaar na zijn dood aanschouwen was freaky maar zeer de moeite waard. Het gevoel van communisme en een keihard regime zijn voelbaar op het rode plein, dat maakt het erg bijzonder.

Verder zijn de Russen... ja Russen:-) Soms veel aardiger en hulpzamer dan je zou denken ondanks de communicatie problemen. Ze hebben het verlies tegen de Spanjaarden waardig ondergaan.

Vanavond stap ik dan eindelijk op de transsiberie-express, spannend!!

Later meer nieuws uit Siberie of Mongolie!!

Kus, Tim

• 28 Juni 2008 - 09:19

Jezus:

whoehoe...ben lekker de eerste, hahaha!
    kan me voorstellen dat moskou verschillende indrukken geeft, wel bijzonder om te zien he?!
    heel veel plezier in de trein tocht, hou ons op de hoogte!
    ps: mooie foto met de zonnebril ;-) Heb ook nog een mooie uit london!
    Lief broertje geniet lekker!
    Love joe, dikke kus (ook van gras)
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 28 Juni 2008 - 10:29

Sander:

Leuk dat culturele en zo, maar hoe zijn de dames? ;o) Da da da da da!!!

Have fun op je fantastische trip kerel en was mooi je vorige week nog ff gesproken te hebben..

Groeten uit een heel warm Barcelona

Sander

• 28 Juni 2008 - 11:19

Ignas:

Goedzo, Tim, kort en krachtig zoals het hoort!
    Let op bij het uitstappen, he... ;)
    Nice pics!!!

• 28 Juni 2008 - 11:58

Ap:

Jooooooooooo

Waar zijn die fotos van Olga's??? :-) Wat zit er op je kin?? :-)
    Ap

• 28 Juni 2008 - 12:01

Amanda:

Helemaal leuk!

Ik hou je in de gaten ;-)

• 29 Juni 2008 - 07:57

Kus

• 30 Juni 2008 - 07:26

Marta:

Hola guapo,
    Viva España campeon Europeo.
    Me alegra que estes disfrutando de las maravillas rusas.
    recibe un fuerte abrazo,
    Marta

• 30 Juni 2008 - 07:54

Loek:

Timos! Ben vrij jaloers, maar goed dat ik over een paar maanden ook weer ga. Je kan de komende dagen mooi chinees leren in de trein.

Suerte!

• 30 Juni 2008 - 08:57

Mitch:

Nooit geweten dat mensen er zo sexy uit kunnen zien op een foto zo vroeg in de morgen!!

• 30 Juni 2008 - 09:35

Heleen:

sjongejonge! verneem ik zo even via Hyves dat jij weer de kriebels hebt gekregen en lekker op reis bent! Wanneer neem je me een keertje mee? Heel veel plezier!!

• 30 Juni 2008 - 09:57

Eef:

He schat, ziet er zoals gewoonlijk weer goed uit allemaal! have fun en geniet! ;-) Kus eef

• 30 Juni 2008 - 13:50

Yazz:

Hey lieverd!!
    Leuk even te lezen hoe het is. Ben nu op Santa Catharina, auto gehuurd en lekker rondcrossen! Vanavond met de bus naar de watervallen! Super vet hier, je weet!
    Heel veel fun en we mailen!
    Kus Yas en Rob

• 30 Juni 2008 - 20:47

H & H:

Hoi die Timmie,
    leuk om nu alweer een bericht van jou te lezen. Op dit moment zit je al weer 3 dagen in de trein en we zijn erg benieuwd hoe dat bevallen is. Ik hoop dat je in Irkoetsk weer internet toegang hebt zodat je ons op de hoogte kunt houden. Wij zitten nog steeds in zuid Engeland met helaas heel veel wind; schommelen geblazen dus :) Hou je taai, groetjes en dikke kus Paps en Mams....

• 01 Juli 2008 - 10:39

MarS:

Was ik toch bijna de eerste reactie :P

Mooie foto's en mooi verhaal. Maar goed ik ben het met Ap en Sander eens; hoe ist uitgaan daaro en hoe zijn de vrouwen? ;)

Hulde topper!!

• 01 Juli 2008 - 14:04

Joost:

Ha die Tim: nou je hebt me een reuze feest gemist hier in Spanje. Zelfs in Barcelona werd op de Ramblas tot 's morgens vroeg gevierd, en ook in plaza Catalunya en vooral ook Plaza de España in de fontein. Om van Madrid maar te zwijgen. De huldiging gisteravond in de Plaza de Colón van Madrid was ongelooflijk: een miljoen mensen op de been. Ik stuur je zo per e-mail fotos van hier. Heb de finale zelf met Isabel en Ramón thuis gekeken, ik in gele zwembroek en rood "España" T-shirt kompleet met "toro". Meerdere flessen wijn en Cava zijn er tegenaan gegaan die avond. Nou ik hoop dat alles goed is met je en dat je uit Irkutsk weer even kunt bijschrijven. Kus van je oom Joost

• 04 Juli 2008 - 11:32

Jezus:

Sagboe, hoe is de trip in de trein...ben zo benieuwd!of heb je m stiekem gemist? ;-), gnagna....kuskus