Alweer 4 maanden!!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Tim Nispen - WaarBenJij.nu Alweer 4 maanden!!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Tim Nispen - WaarBenJij.nu

Alweer 4 maanden!!!

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

26 Juli 2007 | Spanje, Barcelona

Heeeey vriendjes en vriendinnetjes!

Hier weer even een update van mij, mocht wel weer geloof ik, daarom iets langer dan normaal…

Ik zit alweer ruim 4 maanden in Spanje en wat gaat de tijd snel! Echt ongelofelijk, na morgen nog één weekje stage en het is klaar, vakantie!

Stage ben ik dus nu aan het afronden. Het marketingplan zit in de laatste fase en al met al kan ik heel tevreden zijn. De evaluatie die ik met mijn begeleiders heb gehad was 100% lovend en op alle aspecten waar ik op beoordeeld wilde worden, sleepte ik voornamelijk 8en en 9ens binnen, niet slecht dacht ik zo! De laatste puntjes op de i worden nu gezet en ik hoop alles volgende week goed afgerond te hebben. Zo niet, zal ik een aantal zaken in mijn vakantie moeten doen, maar ook dat zou geen probleem zijn. Nu nog een afstudeer plek… Iemand suggesties?

Met Antonio gaat het naar omstandigheden goed. Hij heeft al veel chemo gehad en heeft veel meer goede dan slecht dagen. Ze zijn vorig weekend 3 dagen naar Madrid geweest en gaan geregeld eventjes naar het buitenhuis, allemaal goede tekens dus. Hopelijk blijft het goed gaan en slaat de chemo dus aan, ik hou jullie op de hoogte.

Maar goed, er is weer een boel gebeurd sinds ik terug ben in Spanje. Een dag nadat ik terug kwam van mijn kleine “business tripje” naar NL, stond Casper voor de deur. Hij zou eerst een weekendje blijven, maar is uiteindelijk bijna een week geweest. We hebben echt een paar super dagen gehad, met veel uit eten, strand, feesten en gezelligheid. Vanaf dinsdag waren andere vrienden van Cas (Ivan, Mattijs en Michel) ook hier en ook dat was (vooral het weekend daarna) één en al gezelligheid (vooral het steffen en de flessen Absoluut in Catwalk en La Terraza:-)). Cas, het was top dat je er deze dagen was!!! (Foto’s volgen nog)

De afgelopen week was ook lekker van alles en nog wat. Maandag besloten we met zijn drieën (mijn begeleiders: Frank, Alberto en ik) voor drie dagen naar Cadaques te gaan voor het vervolg van een eerdere brainstorm sessie. Alberto’s ouders hadden daar een huis, dus daar hebben we dan ook goed gebruik van kunnen maken. Veel gebrainstormd en ook goed kunnen relaxen aan zijn zwembad (zie foto’s). Toen donderdag en vrijdag weer gewoon op kantoor gewerkt en ’s middags door Valerie uitgenodigd meet te gaan naar een huis van een vriend van haar (David; had ik al eens eerder ontmoet) in de Costa Brava. Besloten om mee te gaan en vrijdagavond om 23.30uur die kant op vertrokken (ik in de ferari van David). Daar om 01.00uur aangekomen en ik wist niet wat ik zag. Een enorm landgoed met een enorme villa (15 slaapkamers met allemaal eigen badkamer), zwembad, tennis, motorcross, volleybal, paintball alles op een enorm stuk grond. Drie mensen in vaste dienst die kookten, afwasten, je bed opmaakten, mojitos voor je maakten wanneer je wilde en noem maar op. Nog nooit zoiets moois en belachelijk rijks meegemaakt, maar wel erg leuk. Daar een heel weekend aan het zwembad, op het tennisveld, aan een van de eettafels etc. doorgebracht, zaterdagavond hadden we uitnodigingen voor een private Bacardi party op de locale golfclub (in de open lucht en alles gratis:-)) en heel erg lekker gegeten. Maandagochtend vroeg vertrokken en 1.5 uur te laat aangekomen in BCN, maar het maakte allemaal niets uit want de halve stad was stroom-loos, dus we konden meteen door naar huis. Al met al een heerlijk weekend in de Costa Brava en de totale kosten bedroegen precies: € 0.00,-. :-)

Okay, ik ga weer verder, genoeg bijgepraat dacht ik zo. Vanavond lekker naar het “Buena Vista Social Club” concert hier in BCN. Dit weekend is Bartje hier en volgende week vrijdag Vinny, en dan gaan we lekker naar Valencia!

Vertel met jullie mooie verhalen ook! Ben erg benieuwd hoe het met iedereen is, keep in touch!

Kus, Tim

Voor foto’s: http://picasaweb.google.nl/timvannispen zie map: Stage BCN (6).

• 26 Juli 2007 - 15:28

Woensdag, ACLO 12.30 tot 20.30
    Donderdag, ACLO 12.30 tot 20.30
    Vrijdag, ACLO 12.30 tot 20.30

Weekenden.....euh....geen ACLO...

Leuke he!! ;-) Nog maar 6 week naar mijn vakantie...

Marlou is afgetraind op vakantie gegaan (ff vragen naar haar buik)

Kusz.

Woensdag, ACLO 12.30 tot 20.30
    Donderdag, ACLO 12.30 tot 20.30
    Vrijdag, ACLO 12.30 tot 20.30

Weekenden.....euh....geen ACLO...

Leuke he!! ;-) Nog maar 6 week naar mijn vakantie...

Marlou is afgetraind op vakantie gegaan (ff vragen naar haar buik)

Kusz.
    Ap!

• 26 Juli 2007 - 15:41

Vincent:

Sjeeez Tim, wat een kut periode in Barcelona zeg! Je zult wel spijt hebben van je stagekeuze ;-).

Ook goed om te horen dat je begeleiders zo tevreden zijn en dat het marketingplan lekker opschiet!

Ik probeer je over een uurtje even te bellen. We kunnen dan alvast een beetje onze plannen bespreken en dan zal ik je even inlichten over mijn avonturen.

Tot zo!

-X- Vin.

• 26 Juli 2007 - 15:46

Ignas:

4 maanden is MOOIIII!!! ;)
    Weekendje met Vinnie op een bootje was ook mooi, leuk dat je belde ;)
    Podver, ik ben bijna bij je! :D

Beso!

• 26 Juli 2007 - 20:59

Elzan:

O-o-o.. wat moeten meneer en mevrouw van Nispen wel niet denken van al die pornografische foto's.
    En kom potverdrie nou eens terug, luppo!

Smok.

• 28 Juli 2007 - 16:22

Yazz:

Top Tim! FF snel een berichtje uit het fucking hete POrtugal..
    alles puik hier dus. We hebben contact als ik terug ben. 6 augustus..
    dikke kuss!!!

• 29 Juli 2007 - 12:18

Valerie:

Hiiiiiii!!
    Gisteren terug gekomen van Nice en over 1,5 weekje zit ik al weer gezellig bij jou (met natuurlijk de hele gang) in Barca!! Heb er zin in!!
    Geniet ervan!
    Liefs, Val

• 30 Juli 2007 - 07:46

Bram:

Tim,
    ik vind dat je weer goed bezig bent. Ik ben werkelijk trots op je.

• 31 Juli 2007 - 15:50

Ellekari:

EEEEEEY Timmie!!

Even snel een berichtje! kan je mijn adres wijzigen? kreeg m door via TED. He je mijn andere mail elle.klaasse@gmail.com.
    mail je gauw dikke kussssss

• 05 Augustus 2007 - 15:44

Loek:

Die foto's Tim.. Niet normaal man. Echt super vet!

• 30 Augustus 2007 - 08:10

Floor Hickmann:

nou had ik net een verhaaltje geschreven, is die opeens weg!

hier is Floor, even graven, van de Maas en Waal! Mijn ouders vertelden dat je in Barcelona zat en dat vond ik wel mooi aangezien ik zaterdag naar Barca vlieg voor een half jaartje studie. Zit je er nog steeds en allicht heb je goede tips?
    groetjes Floor

• 31 Augustus 2007 - 13:23

Tim Zelf...:

Hey Floor,

Dat is inderdaad lang geleden... Leuk wat van je te horen en gaaf dat je naar BCN gaat!!

We gaan elkaar net mislopen hier in Barna ben ik bang.. Ik vlieg deze zaterdag weer terug naar NL om te gaan afstuderen. Tips kan ik je natuurlijk wel geven, maar dan moet je me maar even mailen (timvannispen@gmail.com) en dan stuur ik je wat tips per mail.

Enjoy BCN!!

Tim