IK BEN OOM!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Tim Nispen - WaarBenJij.nu IK BEN OOM!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Tim Nispen - WaarBenJij.nu

IK BEN OOM!!

Door: Tim natuurlijk!!

Blijf op de hoogte en volg Tim

15 Juli 2009 | Australië, Melbourne

BENJAMIN HANS VAN NISPEN (Ben) is mijn neefje!!

De pappa en mamma zijn enorm blij en uitgeput, het was een zware bevalling.

Ik ben ook erg blij aan de andere kant van de wereld en hoop Ben snel te zien!! :-)

Voor degene die Bas en Britt goed kennen, ze zijn over een paar dagen vast wel weer bereikbaar. En iedereen die Ben eerder ziet dan ik; FOTO's!!

Kus van oom Tim uit Melbourne :-)

  • 15 Juli 2009 - 03:11

    Maurice:

    Wat een dotje!

    Gefeliciteerd!


  • 15 Juli 2009 - 06:35

    Sanne:

    Dan is Aus toch wel ver weg he? Gefeliciteerd en succes met je studie! Liefs

  • 15 Juli 2009 - 07:03

    Marta:

    Lieve TIm,
    gefeliciteerd met de komst van Ben.
    espero que el bebe sea portador de grandes alegrias!
    veel liefs,
    Marta

  • 15 Juli 2009 - 07:43

    Egbert:

    Hoi Timmie,
    Eindelijk is het dan zover. Oom zijn van een prachtig manneke. Je zal wel trots zijn.

    Trouwens wel weer leuk om na een lange tijd weer wat te horen.
    Geniet er maar lekker van. Egbert

  • 15 Juli 2009 - 07:54

    Floor:

    Wat een schatje! Gefeliciteerd topper!! Je zal wel een hele trotse oom zijn :)..
    Dikke kus

  • 15 Juli 2009 - 08:33

    Eline:

    Gefeliciteerd oom Tim!

    Ik hoorde het idd gisteravond, toen Bas de smsjes rondstuurde maar had nog geen foto's gezien.. Wat een schatje! Je zult wel trots zijn.

    Kuskus

  • 15 Juli 2009 - 08:46

    Sjap:

    Tim! Super!!

    Gefeliciteerd!! Geweldig kereltje!!

    Vind m toch verdacht veel op mij lijken... :-)

    xxx
    Sjap

  • 15 Juli 2009 - 09:26

    Kyr:

    Jeeeee!!! Gefeliciteerd ome Tim. Wat super schattig!
    kus

  • 15 Juli 2009 - 10:09

    Yazz:

    GEFELICITEERD!!! Super!!!
    Denk dat hij toch wel echt een bijlesje Guntherface nodig heeft..;)
    Dikke kus!

  • 15 Juli 2009 - 11:46

    Joost:

    Ha die Ome Tim. Opa Joost (klinkt beter dan "oud-oom") feliciteert je van harte. Gelukkig is Barcelona niet zo ver weg als Australië, en dus ga ik de laatste week van Juli naar Amsterdam om Benjamin van Nispen te bewonderen. Alles goede. Kus van Joost

  • 15 Juli 2009 - 11:53

    Mitch:

    Hi oom,

    zo cool dat die nu al de gunther attitude aanneemt!!

    Je bent eerder oom dan ik verdomme 1-0!!

    Xje

  • 15 Juli 2009 - 15:46

    JeZus:

    Lieverd!
    WAT EEN SCHATJE!!!!
    van harte gefeliciteerd met je mooie neefje! Ziet er helemaal top uit!
    Een reden om nu toch een keer tussentijds NL te bezoeken ;-) ?!
    Love joe, dikke kussen

  • 15 Juli 2009 - 18:50

    Nee Leon:

    Topper!

    Join the club ;) ..en m'n andere sister groeit als kool dus de volgende is op komst :)

    XX

  • 16 Juli 2009 - 13:37

    Bas:

    Hey Broertje! Eindelijk tijd om mijn eigen spruit even op jouw blog te bekijken. Heel leuk omdat ik van allemaal vrienden van jou mails en sms krijg omat ze hier gezien hebben dat onze Ben geboren is!

    -xxx-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Tim

Twee jaar MBA Sports Management in Melbourne - Australië!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 30010

Voorgaande reizen:

10 Februari 2009 - 15 Maart 2011

Twee jaar Master in Oz!!!

02 Maart 2012 - 30 November -0001

London: het werkende leven!

Landen bezocht: