Een lekker tripje!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Nispen - WaarBenJij.nu Een lekker tripje!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Nispen - WaarBenJij.nu

Een lekker tripje!!

Door: Tim natuurlijk!!

Blijf op de hoogte en volg Tim

23 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Vrienden en vriendinnen!!


Diploma op zak, rijbewijs binnen, beurzen voor vervolgstudie (Melbourne) toegewezen gekregen...

Tijd voor een trip!!

Zoals de meeste van jullie wel weten, vertrek ik woensdag a.s. per vliegtuig naar Moskou. Zaterdag de 28e stap ik op de trans-siberië express. Na een tijdje Siberië, zal ik een maand door Mongolië trekken om vervolgens begin augustus in Beijing te zijn voor de Spelen!! Na 3 weken China zal Maleisië onveilig worden gemaakt en daarna vast nog wel even Thailand, Indonesië of iets anders zonnigs in de buurt:)

Wanneer terug? GEEN IDEE.. waarschijnlijk ergens in oktober als het geld op is.

Bereikbaar? ALLEEN PER MAIL (timvannispen@gmail.com) en via deze site... mijn tel blijft thuis.

Toppers, het gaat jullie goed en keep in touch!!

Chau, X

Tim

  • 23 Juni 2008 - 13:30

    Tess:

    He Timmie!!
    Jaloers....Zittend achter mijn bureau bij mijn afstudeerstage en bedenkend dat ik hier nog 5 maanden zit denk ik aan je straks!! Kussss

  • 23 Juni 2008 - 13:41

    Laura:

    Hey lieverd, het is er helaas niet meer van gekomen gisteren, te grote kater van de wedstrijd...?

    Enige wat nog mogelijk zou zijn is morgenavond (dinsdag), dan ga ik met Tes een hapje eten en vervolgens naar Sex and the City. Nou zal ik je dat laatste niet aandoen, maar misschien dat je even mee wil eten/drankje daarna wil doen?? Anders....zie ik je vijf maanden niet meer !!! :-(

    Maar goed, ik snap ook wel dat je misschien de laatste avond even rustig aan wil doen...

    In dat geval wens ik je vanaf hier ontzettend veel plezier, mooie ervaringen en nieuw optedoene wijsheid toe(optedoene is bij deze een nieuw Nederlands woord).

    Hou ons op de hoogte via deze site!!

    Liefs,
    Laura

  • 23 Juni 2008 - 13:44

    Sanne:

    Sjonge tis wel wat met ons he? Op een of andere manier kenne we alleen via deze site elkaar te pakken krijgen... Je telnr kwijt en op de voicemail tikkie onduidelijk ;)
    Maar goed, ik ga weer genieten van je verhalen en wie weet kruisen ergens onze paden, want k ben ook nog lang niet uitgereisd!
    Geniet ervan! Liefs

  • 23 Juni 2008 - 13:45

    Menno:

    Maak er een mooie tijd van en geniet van alles wat op je pad komt!
    Succes.

  • 23 Juni 2008 - 13:48

    Marta:

    Hola guapo,
    Extraño tu presencia en la galeria B del Zernike.
    Lamentablemente holanda perdio aunque me queda España.
    28 dia de mi cumpleaños empieza tu aventura.
    Deseo que en todo te vaya bien cuidate mucho por favor,
    Cariños,
    Marta

  • 23 Juni 2008 - 14:00

    Mitch:

    Tering, het gaat nu echt beginnen. Eerst lang met een treintje en dan daarna met een airplane naar de andere kant van de wereld!!
    Blijft een beetje onwerkelijk!

    X

  • 23 Juni 2008 - 14:02

    Mitch:

    By the way, je bent in tig landen geweest, waarom zie ik maar 3 vlaggetjes?X

  • 23 Juni 2008 - 15:11

    Nadjil A.:

    Hoi tim,
    veel plizer. Ik ben in Libanon nu met mijn ouders. Het is mooie. Ik heb nog 3 weken om naar Nederland terugkomen. Joesph is een jaar oud. Hij is echt mooie.
    groetjes,
    Nadjil

  • 23 Juni 2008 - 15:58

    Bas:

    Tim,
    Heel veel plezier en succes. Je hebt het verdiend!
    -x- Bas

  • 23 Juni 2008 - 16:04

    Rixt:

    Hey mop!

    Daar ga jij dan!
    Top, weer zo'n fantastische reis voor de boeg! Ik ben benieuwd naar al je verhalen.

    Geniet ervan, je hebt er hard genoeg voor gewerkt laatste weekjes ;)
    Hou ons op de hoogte, doe ik dat over Nepal ;)

    Tis hier trouwens nog steeds fantastisch, genieten elke dag!

    Kuss

  • 23 Juni 2008 - 16:41

    Joost:

    Ha die Tim. We hebben net per telefoon nog gepraat, dus alleen nog een keer een fantastische reis toegewenst!!! Kus vanuit het snik hete (en nog na-vierende) Spanje. Joost

  • 23 Juni 2008 - 17:57

    Valerie:

    Enjoy your trip, wereldreiziger! :D!
    En ik ga van jou verhalen genieten :)!

    Dikke smak! Val

  • 23 Juni 2008 - 19:05

    Eline:

    Hey Tim!

    Je nichtje hier. Heb van oma al de nodige verhalen over al je plannen gehoord, maar zie het nu wat beter voor me ;)

    Wil je even heel veel plezier wensen en ik geniet mee via de reisverhalen :)

    Goede reis!

    Dikke kus,

    Eline

  • 23 Juni 2008 - 19:14

    Hella:

    Lieverd, ontzettend veel plezier en laat ff weten als je tussendoor terug bent in NL, dan drinken we een biertje met Flo erbij! ZOEN!

  • 23 Juni 2008 - 19:22

    Dirk:

    Dag wereldreiziger! Wat heb je het weer goed geregeld. We zijn bijna jaloers op je en dat geeft scheve ogen. Kijk naar de mensen in Mongolie. Die zijn jaloers!
    Heb je een kompas mee of een TimTim?
    We volgen je !!
    Hennie&Dirk

  • 23 Juni 2008 - 19:22

    Leon.!:

    Held.!

    Maak er weer een mooie trip van.! In de tussentijd passen de secretarissen wel op je casa ;) Rustig aan @ keep in touch.!

    XX

  • 23 Juni 2008 - 22:40

    Sop:

    Timy ik mis je nu al! Kan je mijn hotmail vervangen door mijn FMF mail?

  • 23 Juni 2008 - 23:11

    Paps En Mams:

    Daar gaat ie weer! Heel veel plezier en wees voorzichtig; hopelijk gaat ook deze reis je weer een hoop mooie ervaringen opleveren en kom je heelhuids weer terug. Wij zullen je ontzettend missen. Jammer dat we niet bij je afscheidsetentje kunnen zijn; ook wij wensen je vanaf de BvL in Zuid Engeland een hele mooie reis toe! Heel veel liefs!

  • 24 Juni 2008 - 10:44

    Jezus:

    Jo Bro!
    Nu is t ECHT zo ver, ga je weer op pad....
    Zal je missen, maar gelukkig zie ik je morgen nog op Schiphol!
    Wordt zowiezo een gave reis!
    Love joe, dikke kus
    xxxxxxxxxxxxxx

  • 24 Juni 2008 - 11:15

    Nevels:

    Hey Tim!
    Heel veel plezier de komende maanden!!
    Hulde

  • 24 Juni 2008 - 16:18

    Ignas:

    Nou, TIMP, nog een avondje en een nachtje en dan klaar voor de trip! De tasjes gepakt, hoedje op en ready for take off.
    Enjoy the ride, vier het EK met de Russen en we bellen.. ;)

    Ciao,
    Beso
    Iggy

  • 24 Juni 2008 - 17:01

    Wolf:

    Show those Chinese wath vice-presidents are capable of... And have fun!

  • 24 Juni 2008 - 17:01

    Wolf:

    Show those Chinese wath vice-presidents are capable of... And have fun!

  • 25 Juni 2008 - 01:25

    Yazz:

    Aight!!!
    Take care chico! We keep in touch!
    Love you!
    Besos uit Chili!!!!

  • 25 Juni 2008 - 07:58

    Rocky:

    Hee Tim!!
    Ik verwacht hier dus mooie verhalen te lezen, die een buffel waardig zijn. Verwacht dus oa een foto van jou op de bar in het Holland Heineken House met in de ene hand een kruk en in de andere hand je t-shirt. Heel veel plezier. Rocky

  • 21 Juli 2008 - 09:02

    Gerro:

    Tim,
    Een fijne reis toegewenst en gefeliciteerd met het verkrijgen van je beurs. ik blijf op de hoogte via deze site.
    Groet, Gerro

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Tim

Twee jaar MBA Sports Management in Melbourne - Australië!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 30010

Voorgaande reizen:

10 Februari 2009 - 15 Maart 2011

Twee jaar Master in Oz!!!

02 Maart 2012 - 30 November -0001

London: het werkende leven!

Landen bezocht: