Transsib express & Siberie: vodka en zon!! - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Tim Nispen - WaarBenJij.nu Transsib express & Siberie: vodka en zon!! - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Tim Nispen - WaarBenJij.nu

Transsib express & Siberie: vodka en zon!!

Door: Tim natuurlijk!!

Blijf op de hoogte en volg Tim

06 Juli 2008 | Mongolië, Ulaanbaatar

Toppers!!

Een berichtje van mij uit Ulan Bator is misschen wel op zijn plaats nu de hele wereld denkt dat het daar oorlog is:-). Met mij alles top, de situatie hier is prima.

De transsib express stond op het menu, eerst van Moskou naar Irkutsk (hoofdstad Siberie): 4 dagen&nachten en daarna van Irkutsk naar Ulan Bator (2 dagen/nachten). Het was helemaal GE-WEL-DIG!! Super leuke mensen (Russen en internationals), veel wodka, eten, slapen, raamkijken, plee bezoeken, babbelen, nog meer wodka etc. Kortom een top ervaring en ik raad het iedereen aan. Ik kan helemaal gedetailleerd verhaaltejes gaan vertellen, maar dat doe ik niet:)

Siberie zelf was ook erg de moeite waard. De excursies langs Lake Baikal (grootste zoetwatermeer ter wereld) en Arscham (Siberisch dorpje met mineraal water bronnen) waren bijzonder en erg leuk!!

Kortom, tot nu toe is alles helemaal top en ik ga van mij maand Mongolie genieten. Ik vind jullie reacties erg leuk, blijf ze vooral posten!!

Later nieuws vanaf de steppe en miss ook foto's.

Kus, Tim

  • 06 Juli 2008 - 07:08

    Ap:

    Heeeeeeeeeee Topper!!

    Blij om weer wat van je te horen! Neem ff een paar flessen van dat witte goud mee!!

    Doe voorzichtig en veeeel plezier!!
    Ap

  • 06 Juli 2008 - 08:08

    Bas:

    Goed te horen dat het daar leuk is. Je bent best snel al zo verweg gekomen eigenlijk... D8 dat het nog wel ff zou duren voordat je in Mongolie zou zijn. Veel plezier!!!
    -x-

  • 06 Juli 2008 - 09:18

    Ignas:

    Stolli met ijs??
    Lekkah!
    Treinreizen is zooo overschat.. ;)
    Enjoy the ride, honey!

    Beso

  • 06 Juli 2008 - 09:35

    Pieter:

    Timmie jongen!
    KLinkt goed allemaal, ben vooral benieuwd naar de insites gedurende je geweldige treinreis.
    Was je woensdag door alle drukte vergeten te bellen gap. In ieder geval, nog veel plezier man en wees voorzichtig.
    mzzl

  • 06 Juli 2008 - 09:59

    Jezus:

    Geef me tien bier een 1 stollie met ijs...zo te horen was t bij jou net andersom in de express, ;-) Heel goed, zo ken ik je!
    Ben benieuwd naar de foto's
    Hier alles wel, lekker van de zonnenstralen aan t genieten!
    Keep up the good work!
    Dikke kus JeZus

  • 06 Juli 2008 - 10:04

    Val:

    Schattie!
    Wat fijn om te horen dat het allemaal zo leuk is :D!
    Nien en ik zijn inmiddels ook weer terug van vakantie en nu voorbereiden op de 4daagse!

    Enjoy your trip! Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal!
    Kxs!

  • 06 Juli 2008 - 10:16

    Joost:

    Wat een prachtig avontuur Tim. Ik verheug me op de fotos en de "insights". Geniet maar lekker verder. Kus vanuit snik heet Barcelona. Joost

  • 06 Juli 2008 - 11:16

    Jelger:

    hey man!geweldige verhalen!blij te horen dat t top met je gaat!!geniet er van daar, maar dat is wel aan jou besteed! hey tot snel en n toptijd daar! greetz

  • 06 Juli 2008 - 12:05

    Rixt:

    Hey mop!

    Goed om te horen dat jij ook weer volop aan het genieten bent! Ga zo door! Er valt heel wat af te spreken als we beiden weer terug zijn ;)

    Kussss


  • 06 Juli 2008 - 12:30

    Jeroen:

    he kerel,

    Super leuke foto's, je mag wel wat meer plaatsen, de verhaaltjes horen we vast wel gedetaileerd als je weer terug bent, ( jou kennende) Veel plezier daarzo en houd ons vooral op de hoogte.
    Ciau Jeroen

  • 06 Juli 2008 - 18:57

    Peter:

    Timmy!

    Klinkt allemaal de bom man, hoop dat je je excursie hebt kunnen vinden wat je wou gaan doen in Mongolië!

    Bie kervol en veel plezier!

    Peter

  • 07 Juli 2008 - 06:47

    Sop:

    Timmy... klinkt goed! Doe je wel voorzichtig met mijn Aditasje? :) Heb ook eens in Rotterdam tegen Mongoolse futsallers gespeeld, dat waren niet echt knappe kerels. Van hen zal je geen concurrentie hebben in ieder geval ;)

  • 07 Juli 2008 - 11:29

    Hans:

    He Timmie, gelukkig weer een prima berichtje van jou. Goed om zo steeds een teken van leven van je te krijgen. Geniet van Mongolië, hou ons op de hoogte en gedraag je een beetje....

    Kus paps.

  • 07 Juli 2008 - 12:20

    Leon.!:

    Jeuw meneer v. Nispen :)

    Goed om te horen dat de reis naar wens verloopt.. Hier in 010 ook alles prima.. Komende drie weken ff knallen nog om stage af te ronden en dan eindelijk vakantie :) In de tussentijd ook nog tijd vrij zien te maken voor de 4daagse, gaat wel goedkomen.! Enjoy de trip en ik kijk uit naar de pictures :)

    XX

  • 07 Juli 2008 - 15:14

    Bart:

    Dude !!!

    Ik ben afgestudeerd hahaha. foto's komen eraan.... hier regent het...

    xx

  • 08 Juli 2008 - 00:00

    Yazz:

    Klinkt allemaal goed topper! Zou zeggen ik ben jaloers maar ik moet zeggen dat Riooooooooo ook niet verkeerd is! Echt genieten hier. Ik mail je snel lieverd! MIS JE en GENIET!!!!!!!!!!!
    Liefs ook van Rob

  • 08 Juli 2008 - 07:43

    Marta:

    Hola Cariño,
    He reaccionado 2 veces a este bericht y no aparece en el deseaba lo mejor para ti te pido que te cuides y que sigas disfrutando de Mongolia,
    hasta la proxima,
    Marta

  • 09 Juli 2008 - 08:33

    Mitch:

    Hi Berggeit,

    Hoe issie dan!! wanneer kom je nou terug...
    Kom je dan wel terug als een goedgetrainde vvodka drinken?
    wanneer kom je nou terug??
    Ben je Boris Klasnov nog tegen gekomen die zou ook met de trein gaan.

    Have fun

    X

  • 10 Juli 2008 - 15:43

    Maurice:

    Topper!

    Leuk om te horen dat alles goed gaat! Wel ff meer foto's!

    Ciao!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mongolië, Ulaanbaatar

Tim

Twee jaar MBA Sports Management in Melbourne - Australië!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 30003

Voorgaande reizen:

10 Februari 2009 - 15 Maart 2011

Twee jaar Master in Oz!!!

02 Maart 2012 - 30 November -0001

London: het werkende leven!

Landen bezocht: