I'M BACK...!!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Tim Nispen - WaarBenJij.nu I'M BACK...!!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Tim Nispen - WaarBenJij.nu

I'M BACK...!!!

Door: Tim natuurlijk!!

Blijf op de hoogte en volg Tim

04 September 2007 | Spanje, Barcelona

Toppers,

De meeste van jullie weten het al, ik ben terug in NL...!!!

Ik zit nu voor tenminste 4-6 weekjes in Groningen en zal alles hier gaan afronden en op zoek moeten naar een afstudeer plaats. Ik ben dus gewoon weer bereikaar op +31 6 1288 9769.

BCN was echt helemaal fantastisch, ik baal dat het klaar is maar goed. Snel weer meer mooie dingen doen...:-)

Hier nog wat mooie foto's van de laatste gebeurtenissen: MAP: Stage BCN (7) http://picasaweb.google.nl/timvannispen

Tim heel snel!!!

Kus, Tim

  • 04 September 2007 - 17:21

    Rixt:

    Whiehoeeeeeee
    Lalalalalalalalallalalalla

  • 04 September 2007 - 17:23

    Nadjil :

    Hoi Tim,
    Gaat het goed met je?
    Ik wil je zien binner kort in Groningen.

    groetjes. . . .
    Nadjil

  • 05 September 2007 - 12:46

    Yazz:

    Jippie!!!!!!
    Welcome back en tot vanavond!! Thanx voor je sms!!!
    Mocht je eerder willen komen, vanaf 16uur ben je welkom!! Kan je me assisteren in de keuken!!
    Kuzz

  • 07 September 2007 - 15:21

    Mars Olen Suomessa:

    Yo Timmie!

    Mooie foto's hoor. Ik zit nu hier op mijn kamertje in Finland foto's van vrienden te bekijken. Ik wil dit weekend ff wat foto's ontwikkelen, heb jij nog leuke foto's??

    Mooi om te zien dat je het goed naar je zin hebt gehad. Vooral die week met Vinnie, Iggy etc. moet leuk zijn geweest!

    Hou je taai kerel!

    Groeten van je ACLO-sjabbie

    PS: hoe was de overdrachtsborrel?

  • 09 September 2007 - 12:35

    Wolf:

    Als we er dan toch een ACLO-feestje van maken, ben ik er ook wel ff bij... Superleuk dat je er was bij de overdrachtsborrel, Tim! En voor Mars: je hebt het ongetwijfeld leuk daar, maar dit had je niet moeten missen.. Veel plezier in Suomi. En Tim, we spreken elkaar snel weer ff!

  • 10 September 2007 - 18:08

    Susanne:

    Hey Tim,

    Goed te horen dat je het leuk gehad hebt, heb al je blogs gevolgd. Leuk hoor!

    Ben nu afgestudeerd en een baan aan het zoeken, tot nu toe wil het nog niet echt vlotten. Maar.... er is vast genoeg, gewoon ff verder kijken :-)

    PS woon sinds december samen met Tim :-) en net naar de Dominicaanse Republiek geweest.

    Kus Susanne

  • 11 December 2007 - 14:43

    Suus:

    Wat een leuk leven heb je zeg!!!
    En wat een grappige foto erbij, die stuurde je toen ook 10 jaar geleden alweer, ook met zonnebril!!!!!!!!!
    Echt super dat je studeert!!!!!
    Ben trots op je.

    Groetjes Susanne Imminga-Buijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Tim

Twee jaar MBA Sports Management in Melbourne - Australië!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 30010

Voorgaande reizen:

10 Februari 2009 - 15 Maart 2011

Twee jaar Master in Oz!!!

02 Maart 2012 - 30 November -0001

London: het werkende leven!

Landen bezocht: