10 dagen uit het faboulous live of Tim van Nispen. - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Tim Nispen - WaarBenJij.nu 10 dagen uit het faboulous live of Tim van Nispen. - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Tim Nispen - WaarBenJij.nu

10 dagen uit het faboulous live of Tim van Nispen.

Door: Vincent Fokke & Tim van Nispen

Blijf op de hoogte en volg Tim

31 Augustus 2007 | Spanje, Barcelona

Toppers!!

Hier een ingezonden stuk van mijn grote vriend Vincent Fokke over onze belevingen in Spanje!!

"...Het is vrijdag 3 augustus 2007, ik stap op Schiphol in een vliegtuig met de bestemming Barcelona. Ik ben onderweg naar Tim, omdat ik die mooie verhalen waar hij steeds over schrijft wel eens van dichtbij wil zien. Nog geen half uur in Spanje of ik zit achter Stef de Stuntpiloot met Tim, Malou en een gedeelte van Malou's jaarclub. Al snel vertrekken we naar Sutton (1 van Barcelona's hipste nightclubs) waar de drankjes rijkelijk vloeien. Na een avondje met goede muziek, drankjes en gezelligheid eindigen we in het riante appartement van Joost om in een diepe roes te verzinken. Lang niet gek dat nightlive in Barcelona.

De volgende dag begint op z'n Spaans erg relaxed. We doen rustig aan en bezoeken aan het einde van de dag het beste stukje strand van BCN. Met Malou en co, Timmo (een Duitse vriend van Tim), Sander en Donja genieten we van koude biertjes uit Pakistan en de ondergaande zon.

De volgende dag al vroeg het bed uit om de trein naar Valencia te halen. En tomme, wat is het dan relaxed dat die Tim zo goed Spaans spreekt! Ik kan aan dat snelle Spaanse gewouwel werkelijk geen touw vastknopen, laat staan begrijpen wat ze zeggen. In Valencia hebben we 4 nachten in een youth hostel overnacht. Valencia kent geen onbekende terreinen meer voor deze 2. Alles is de revue gepasseerd van moderne architectuur tot aan musea en kathedralen. De bullfight arena plus het wiel met horens was zeker 1 van de must see's. Het nightlife dat wij zagen was minder fancy dan in BCN, maar eigenlijk niet minder gezellig. Veel minder toeristisch en af toe een beetje flamengo-style.

Op 9 augustus weer terug getreind naar BCN. In de avond afgesproken met Iggy, Mitch, Val en Nina om te gaan eten bij Restaurante Iggy. Aangezien het een thuiswedstrijd was voor Iggy, ging Ig met de liqeurfles rond. 'S Avonds gepartied in Shoko aan het strand.

Naast de bekende bezienswaardigheden van BCN: statue de Colon, de sangria familie, Arc de triompf en dat Dali- park jad Tim nog iets moois voor ons in het vooruitzicht. Een avondje feesten in de grootste openlucht discotheek van Spanje: Atlantida (in Sitges). Dat werd me toch een feestje... Super genieten in de VIP lounch van een flesje sterk en goede beats van de plaatselijke en internationaal bekende DJ´s. Sunrise maakte helaas een einde aan deze schitterende avond.

Na op de laatste avond genoten te hebben van een heerlijk diner inclus een slobber wijntje was het voor mij helaas tijd om weer naar NL te vliegen. Het waren 10 fantatische dagen!!

Vincent Fokke





Daarnaast is er nog veel meer moois gebeurd. Ruby, Rein en Lill´Kim waren hier nog en ik heb nog twee weken op een surfcamp in Frankrijk gewekt, ook top! Hier vertel ik later wel meer over. Ook foto´s komen op een later tijdstip.


Over twee dagen (zaterdag) brengt vlucht XG1049 mij om 21.15 uur weer terug in AmDam en is het halve jaartje Spanje alweer passé... Het was in drie letters: TOP!!!

Tot snel!!!

Kus, Tim

  • 31 Augustus 2007 - 14:41

    Ignas:

    TOP!
    En mooi dat je weer terugkomt.. :)
    Ik heb geprobeerd om te regelen dat jij als technisch voorzitter de overdracht doet, maar helaas Evelyn was al gefixt..

    Desondanks, volgende week zuipen!

    Ciaoo en behouden reis!

    X
    Iggy

  • 31 Augustus 2007 - 15:08

    Jezus:

    mooie verteller die fokke!
    inmiddels gesetteld in londen in een super tsjille krib gaat ook alles heel goed.
    Mijn stage is leuk, maar erg druk. Tijdens mijn vrije uurtjes londen verkennen is geen nare bezigheid ;-))
    We g-mailen!
    Goede terugreis en geniet maar lekker van onze fantastische hometown!
    Dikke kus jezus en gras

  • 31 Augustus 2007 - 15:25

    Rixt:

    Hey schat!

    Ik had de verhalen al wat gehoord, maar ben erg benieuwd naar de jouwe!
    Super dat je snel weer terug bent! Ik ben idd voor, voor n borreltje volgende week ;)
    Ben niet zo heel erg druk met werken dus dat komt mooi ui! :D

    Lieverd tot snel, en geniet nog van je laatste daagjes!

    Kusss

  • 01 September 2007 - 06:26

    Jeroen:

    Jo Tim,

    Alles wel?
    Wanner kom je terug? Ik hoop namelijk wel dat je 15 september haalt want dan ben ik jarig, feestje bij ons thuis!!!

    Nee hoor geintje kijk maar of je kan, zou leuk zijn, hoor het wel van je, succes met afronden van de hele bubs daarzo!!!!

    Jeroen

    ( Jij komt toch ook Rixt?)

  • 03 September 2007 - 16:43

    Lizette:

    Hey Tim,
    Alweer weg uit 't mooie bcn? Q pena! Moeten we in NL maar xtje een fiesta bouwen! We hebben je wel gemist hoor op onze party laatst! Anyway.. goodluck met 't aarden weer in 't wonderschone NL met uiteraard fantastisch weer! Wij hebben nog een paar dagen hier tegoed.. en dan donderdag weer terug naar NL.. Suerte con todos! Y hasta pronto!
    beso, Lizette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Tim

Twee jaar MBA Sports Management in Melbourne - Australië!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 30023

Voorgaande reizen:

10 Februari 2009 - 15 Maart 2011

Twee jaar Master in Oz!!!

02 Maart 2012 - 30 November -0001

London: het werkende leven!

Landen bezocht: