Pijo, werk en Antonio!!! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Tim Nispen - WaarBenJij.nu Pijo, werk en Antonio!!! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Tim Nispen - WaarBenJij.nu

Pijo, werk en Antonio!!!

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

04 Juli 2007 | Rusland, Moskou

Ja een pijo, een snob, ben ik geweest de afgelopen tijd in Barcelona. Maar nu zit ik even in Nederland: voor werk!!

Nadat ik heerlijk vijf dagen had doorgebracht in Noorwegen, vloog ik vorige week dinsdag weer richting BCN. Een paar dagen vóór Noorwegen, had ik al een heel mooi feestje meegemaakt in BCN, namelijk de opening van het hotel NH Constanza, waar alles (maar dan ook alles) gratis was en de catering gedaan werd door Spaans beste chef: Ferran Adria. Super mooie avond gehad met Valerie (collega) en Franziska (vriendin van Val) en zelfs een deel met begeleiders erbij, wat een feest. Dit soort feestjes continueerde zich meteen nadat ik terug kwam uit Oslo. Feesten in appartementen en villa’s, niet normaal, nog nooit zoveel pijos (snobs) bij elkaar gezien, maar wel erg leuk om mee te maken en te vertellen dat ik (ipv met een lamborgini) met me fiets naar me werk ga… Het leventje op deze manier bevalt mij prima, voor dit soort gasten (vrienden van Valerie) staan alle deuren open en ineens lijkt alles mooi en strak en ook nog eens gratis, wat mooi!!

Nu dus Nederland met mijn begeleider Frank. We zijn hier om een aantal Nederlandse sport toerisme bureaus te bezoeken om te praten over mogelijke samenwerkingsverbanden. Wij zijn namelijk met C2S sinds 2 weken officieel agent geworden van FC Barcelona, hetgeen ons heel veel mogelijkheden verschaft tot het exploiteren van allerlei producten (te denken aan skybox, VIP seats, normale toegang etc.) van FC Barcelona. Tot nu toe gaat het goed, morgen is het alweer mijn laatste dagje hier en ga ik lekker terug aar de zon! Dan zal mijn stage nog maar 4 weken duren en zal ik het marketingplan moeten gaan afronden en andere lopende zaken zullen ook moeten worden afgerond.

Antonio zit inmiddels in zijn derde week chemo. Hij heeft goede en minder goede dagen. Soms gaat hij twee keer per dag er lekker uit en doet hij inkopen en kookt hij een groot maal, terwijl andere dagen de vermoeidheid parten speelt en hij tot niet zoveel in staat is. Gezien de zwaarte van de behandeling, gaat het aardig goed met hem. Hij heeft nu nog 6 weken behandeling voor de boeg voordat ze gaan kijken of het aanslaat of niet. Wanneer het genoeg aanslaat, zullen ze nog 9 weken meer behandelen. Meer nieuws volgt later.

Goed, ik vind het wel weer mooi geweest. Voor een nieuwe fotocollectie, zie: http://picasaweb.google.nl/timvannispen (map Stage BCN 5).

Toppers, keep in touch!! Al het beste.

Kus, Tim

  • 04 Juli 2007 - 11:28

    Sjabbie:

    Het was leuk je gisteren even weer gesproken te hebben. Veel plezier straks in BCN en natuurlijk veel succes met het afronden van je stage!

    Hulde gap!

  • 04 Juli 2007 - 12:23

    Nina:

    Heb je al succes geboekt met de bezoeken aan de Nederlandse sport toerisme bureaus?
    De feestje klinken allemaal super, maar voordat wij een feestje gaan bouwen gaan Val en ik vrijdag naar Rome! Eindelijk vakantie.
    Veel plezier nog met je laatste dagje NL!
    X

  • 04 Juli 2007 - 17:10

    Mat:

    Be there at the 6th of september...! Feestjes in Barcalona zijn leuk, maar deze wordt fantastisch

  • 04 Juli 2007 - 17:59

    Yazz:

    Toppert!!! Ziet er allemaal zeer puik uit!
    Ben benieuwd hoe het gegaan is gister, bel je morgen nog wel even.
    Vandaag lange dag gehad met de vergadering van de BVO's. Toch wel mooi om tussen te zitten, beetje jammer dat ik dan moet notuleren en niet mee mag praten...maja...
    Succes morgen en take it easy dude!
    Ik zeg vettof!!

    Ciao bello kuzz Yazz

  • 11 Juli 2007 - 11:08

    Jezus:

    he lieverd! hoe is t?! hoe was je weekend met cassie?! Ben benieuwd naar je mail over jeweetwel...hoe gaat t met je ooms?! Ik denk aan jullie!
    Liefs en een dikke pakkerd, kuskus

  • 25 Juli 2007 - 19:54

    Jezus (again):

    lief, check je Gmail!
    tot de 13e, whoehoe! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Moskou

Tim

Twee jaar MBA Sports Management in Melbourne - Australië!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 30023

Voorgaande reizen:

10 Februari 2009 - 15 Maart 2011

Twee jaar Master in Oz!!!

02 Maart 2012 - 30 November -0001

London: het werkende leven!

Landen bezocht: